LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Snelheidsbeperking per direct

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Chris

Re: Snelheidsbeperking per direct

Ongelezen bericht door Chris »

dwaas wie is hier dwaas, men haalt het bloed onder je nagels vandaan, en dat u zecht dat je er zeker van moet zijn , nou dat ben ik.
Ik laat mij niet oplichten door een stelletje zeikerts bij UPC die denken dat zij makelijk aan geld kunnen komen.
Het schijnt de enigste oplossing te zijn zo langzamerhand, want brieven beantwoord men niet.
Dus u laat zich ook berippen en doet daar vervolgens niets aan, vandaar dat UPC door ken gaan met hun achterlijk beleid.
Omdat er mensen bestaan in deze wereld die over hun heen laat lopen.

En als laatst op hun bek slaan is maar een metafoor, ik weet zelf ook wel dat slaan geen oplossing is, met slaan bedoel ik dus gerechterlijk terug slaan.
En als ik dan als dwaas wordt afgeschilderd, ach dat neem ik voor mijn kiezen, daar bijt ik wel doorheen.
Maar stelen laat ik niet over mij heen komen, de eerste de beste die dat flikt, komt van de koude kermis terug.

Gesloten