LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SOLCON Internet + Telefoon

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
colet67

SOLCON Internet + Telefoon

Ongelezen bericht door colet67 »

:D Reeds 5 jaar heb ik een abonnement op Internet en Telefonie bij Solcon en ben altijd zeer tevreden geweest, totdat... :x

Vandaag heb ik een factuur ontvangen waarin een bedrag van €52,36 voor een Telefoonabonnement van 1-11-13 t/m 1-11-14 in rekening is gebracht. Hierdoor is het totale bedrag voor de maand november 2013 vastgesteld op €98,98 (incl. 21% btw). De afgelopen 5 jaar is een dergelijk bedrag nog niet eerder door Solcon in rekening gebracht. Sterker, Solcon heeft mij vooraf in een brief van 27 mei 2013 laten weten dat met de door hun voorgenomen wijziging van abonnement voor I+T per 1 juli 2013 de klant een maandelijkse besparing zou opleveren.
Bovendien zou het vastrecht waarvoor ik voorheen altijd €8,36 betaalde vanaf 1 juli 2013 door Solcon niet meer in rekening worden gebracht. Normaliter betaalde ik voor een Telefoonabonnement per jaar €10,17. Maandelijks betaal ik nu om en nabij de €40 voor I+T.
Al met al voel ik mij zeer om de tuin geleid door Solcon. Graag jullie mening... :roll: nicole

Bob Schurkjens

Re: SOLCON Internet + Telefoon

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Heb je al per e-mail contact gehad met Solcon? Je zal het daar toch eerst moeten navragen.

colet67

Ongelezen bericht door colet67 »

Ja, ik heb inmiddels vanmorgen per telefoon contact gelegd met Solcon. Nu blijkt dat ze per 1 juli 2013 de abonnementskosten voor Telefonie dusdanig hebben verhoogd (dit stond niet in de brief van 27 mei vermeld) dat ik het abonnement voor Telefonie per heden heb opgezegd. Hierbij moet vermeld worden dat ik altijd zeer te spreken ben over Solcon hun geleverde diensten. Ook het gesprek met één van de medewerkers van Solcon is zeer prettig verlopen, correct en begripvol. Heb de medewerker wel verteld dat Solcon voortaan in hun schriftelijke mededeling omtrent wijziging abonnementen volledig en duidelijk moet zijn over alle doorgevoerde wijzigingen. Nu hebben ze me helaas een verkeerd beeld voorgespiegeld waardoor ik genoodzaakt ben door financiële omstandigheden mijn Telefoonabonnement op te zeggen. :(

Prolix

Ongelezen bericht door Prolix »

Als ze echt geen duidelijke wijziging van de tarieven hebben aangegeven zijn ze nog strafbaar ook èn kun jij bedingen je geld terug te krijgen.. nou ja, het verschil met het oude tarief dan.

Gesloten