LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] specificatie upc

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gast

specificatie upc

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb al enige tijd internet via de kabel, het valt mij op dat ik van die zeer hoge rekeningen krijg.Ik heb de klantenservice gebeld om een specificatie. Klopt het dat je deze schriftelijk op moet vragen?

Reink

Re: specificatie upc

Ongelezen bericht door Reink »

Op de rekeningen die ik ontvang staat keurig een specificatie. Eerst de bedrag excl. BTW daarna BTW en Incl BTW.

Voor het internet heeft UPC een vast tarief in de maand, dus daar kunnen geen extra kosten gemaakt worden. IS telefonie ook bij UPC waardoor er variabele kosten ontstaan ?

Het enige dat ik zeer verwarrend vind is dat het bedrag van de vorige factuur er ook nog op vermeld word, dit zorgt niet voor extra duidelijkheid.

Als het inderdaad een onterechte factuur is dan is het bij UPC niet zo 123 goed te krijgen en zul je er nog lange tijd veel last van hebben. Als je geen betalingsachterstand hebt kan je je abo bijvoorbeeld (aangetekend) opzeggen om erger te voorkomen in de UPC administratie.

Gesloten