| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Speedlinq
Speedlinq
Vorig jaar ben ik een ADSL abonnment aanggaan bij Speedlinq. Ik zou een jaar lang slechts E 9.95 per maand betalen. Nu betaal ik echter 2x zoveel; E 19.95. Ik heb Speedlinq op 25 november 2007 schriftelijk om informatie gevraagd maar tot op heden nog steeds geen tegenbericht ontvangen.
Re: Speedlinq
menno de kruijf nr. 169 te renkum => Olaf van Loon te Velp heeft hetzelfde probleem.
Re: Speedlinq
Speedlinq is een slechte provider, onbetrouwbaar, slechte service.
Ik ben nu een jaar bij speedlinq en ik wil van ze af. Ik heb een brief gestuurd om optezeggen, maar ik krijg geen reactie. De reden omdat ik eerder heb gebeld met ze om aan te geven dat ik niet meer wil blijven. helaas heb ik dat nooit kunnen vertellen omdat ze gelijk de horen erop hebben gegooid! ongelofelijk dat dit mogelijk is in NL!
Ik ben nu een jaar bij speedlinq en ik wil van ze af. Ik heb een brief gestuurd om optezeggen, maar ik krijg geen reactie. De reden omdat ik eerder heb gebeld met ze om aan te geven dat ik niet meer wil blijven. helaas heb ik dat nooit kunnen vertellen omdat ze gelijk de horen erop hebben gegooid! ongelofelijk dat dit mogelijk is in NL!