| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] spookrekening chello
-
spookrekening chello
spookrekening chello
hallo
ik word al bijna 4 jaar achtervolgd door het spook UPC het is een nachtmerrie
3 incasso bureau's op 1 rekening 10 talle verschillende factuur nummers.En die niet bekend zijn bij upc.
Dus we hebben op een rijtje gezet 3 incaas bureau's 1 eentje sleept mij voor het kanton gerecht.
de 2 de scheld mij de rekening kwijt in opdracht van upc.
de derde adviseer mij de recht zaak door te laten gaan
ik heb uitstel van de recht bank gevraagt voor nader onderzoek.
IK correspondeer al vanaf oktober met UPC..
Als ik UPC bel dan geeft upc toe dat ik internet storing had en die tijd niet hoef te betalen.
Ook als ik upc bel is daar maar 1 incasso bureau bekent.
Dat incasso bureau heeft upc zo juist vandaag ineens de opdracht tot mij te sommeren in getrokken.
de andere twee incasso bureau's willen de sommering van de sommering van het incasso bureau wat de sommering heeft ingetrokken .. overnemen waar dat bij hun niet bekend is.
Na mijn schrijven van heel veel brieven en heel veel papier en heel veel inktpatronen van mijn printertje, en bellen weet niemand meer wat juist is.
Help ik word gek..
UPC weet het niet meer.
De incasso bureau's zijn gestoord
EN ik weet het niet meer.
Ik vraag aan upc een gespecificeerde rekening die kunnen ze niet tonen.
Ik kan dat opvragen als ik per rekening 13,50€ betaal ..
IK zeg jullie willen dat ik betaal bewijs maar en kom maar op met gespecifieerde rekeningen..
Dus eisers kom op.
Maar niemand kan een gespecificeerde rekening tonen ook upc niet ook de incasso bureau;s niet.
Dus e eisen alleen een bedrag wat iedereen kanbedenken.
Help wie heeft hier ook last van.
HEt spook van upc ik kan zo uren door gaan met tikken ..
Na mijn schrijven met 3 mappen dik naar upc.
Nooit een reactie van schrijven retour ..
HELP wie heeft hier ook last van..
mijn emai adres is [email protected]..
groetjes erik en heidi
ik word al bijna 4 jaar achtervolgd door het spook UPC het is een nachtmerrie
3 incasso bureau's op 1 rekening 10 talle verschillende factuur nummers.En die niet bekend zijn bij upc.
Dus we hebben op een rijtje gezet 3 incaas bureau's 1 eentje sleept mij voor het kanton gerecht.
de 2 de scheld mij de rekening kwijt in opdracht van upc.
de derde adviseer mij de recht zaak door te laten gaan
ik heb uitstel van de recht bank gevraagt voor nader onderzoek.
IK correspondeer al vanaf oktober met UPC..
Als ik UPC bel dan geeft upc toe dat ik internet storing had en die tijd niet hoef te betalen.
Ook als ik upc bel is daar maar 1 incasso bureau bekent.
Dat incasso bureau heeft upc zo juist vandaag ineens de opdracht tot mij te sommeren in getrokken.
de andere twee incasso bureau's willen de sommering van de sommering van het incasso bureau wat de sommering heeft ingetrokken .. overnemen waar dat bij hun niet bekend is.
Na mijn schrijven van heel veel brieven en heel veel papier en heel veel inktpatronen van mijn printertje, en bellen weet niemand meer wat juist is.
Help ik word gek..
UPC weet het niet meer.
De incasso bureau's zijn gestoord
EN ik weet het niet meer.
Ik vraag aan upc een gespecificeerde rekening die kunnen ze niet tonen.
Ik kan dat opvragen als ik per rekening 13,50€ betaal ..
IK zeg jullie willen dat ik betaal bewijs maar en kom maar op met gespecifieerde rekeningen..
Dus eisers kom op.
Maar niemand kan een gespecificeerde rekening tonen ook upc niet ook de incasso bureau;s niet.
Dus e eisen alleen een bedrag wat iedereen kanbedenken.
Help wie heeft hier ook last van.
HEt spook van upc ik kan zo uren door gaan met tikken ..
Na mijn schrijven met 3 mappen dik naar upc.
Nooit een reactie van schrijven retour ..
HELP wie heeft hier ook last van..
mijn emai adres is [email protected]..
groetjes erik en heidi
-
titolinie
Re: spookrekening chello
Goedenavond
Al jaren ben ik abbonne van UPC Tot aan vandaag en waarom?
De vorige maand werd mijn maandbedrag, wat automatisch wordt afgeschreven, niet de 25 maar al de 15 afgeschreven.(Dus in vier weken tweemaal het maand bedrag) Ik heb hier per e-mail op gereageerd. De desbetrffende afdeling was hier van op de hoogte en bood hun excuus aan Wat schets mijn verbazing? De dertiende van deze maand was mijn maandbedrag weer onrechtmatig afgeschreven! Wat mij hierdoor zo aan stoort is waarom stellen ze de klant hier niet van op de hoogte? Zo krijgt UPC toch steeds meer tegenstanders door zo on-klantvriendelijk te werk te gaan!Ik heb het vertouwen inmiddels opgezegt.Vriendelijke groet,
R. van't Hooft
De vorige maand werd mijn maandbedrag, wat automatisch wordt afgeschreven, niet de 25 maar al de 15 afgeschreven.(Dus in vier weken tweemaal het maand bedrag) Ik heb hier per e-mail op gereageerd. De desbetrffende afdeling was hier van op de hoogte en bood hun excuus aan Wat schets mijn verbazing? De dertiende van deze maand was mijn maandbedrag weer onrechtmatig afgeschreven! Wat mij hierdoor zo aan stoort is waarom stellen ze de klant hier niet van op de hoogte? Zo krijgt UPC toch steeds meer tegenstanders door zo on-klantvriendelijk te werk te gaan!Ik heb het vertouwen inmiddels opgezegt.Vriendelijke groet,
R. van't Hooft
-
titolinie
Goedenavond
-
Gast
Ik kan maar een ding zeggen:jullie ervaren wat vele (ex-)klanten van upc hebben meegemaakt. vertel zoveel mogelijk collega's, vrienden en familieleden van je ervaringen van upc en hoop dat men uit solidariteit geen diensten van upc zal afnemen of dat ze upc opzeggen. dit lijkt toch de enigste manier om upc te overtuigen van hun klantontvriendelijke wijze van handelen.
-
elsje
Ik heb ook een probleem met chello met name over de rekening die krijg ik namelijk niet.
Ik heb ge-emailed naar ze en ik zei waarom krijg ik niet een rekening krijg ik als antwoord ja u bent geen lid en krijgt ook geen rekening.
Nou dat kan dus helemaal niet ik ben al 2 jaar lid en nu zit ik in angst dat ik straks een torenhoge rekening krijg omdat zij het verkeerd hebben gedaan er moest in principe niks fout kunnen gaan want ik betaal per automatische in casso.
Nou ik zou graag oplossingen willen horen wat met upc praten helpt niet.
Ik heb ge-emailed naar ze en ik zei waarom krijg ik niet een rekening krijg ik als antwoord ja u bent geen lid en krijgt ook geen rekening.
Nou dat kan dus helemaal niet ik ben al 2 jaar lid en nu zit ik in angst dat ik straks een torenhoge rekening krijg omdat zij het verkeerd hebben gedaan er moest in principe niks fout kunnen gaan want ik betaal per automatische in casso.
Nou ik zou graag oplossingen willen horen wat met upc praten helpt niet.
Hmmm, lijkt mij een leuke voro het UPC Garantieplan waar je aanspraak op kan maken. Hiermee is het mogeljik dat je voor elke 24 uur niet werkende verbinding twee maal de kosten van UPC vergoed worden. Lees voor de zekerheid het plan even door zou je nog geld kunne opleveren.Als ik UPC bel dan geeft upc toe dat ik internet storing had en die tijd niet hoef te betalen.
De kwestie met de incasso-bureau's is een verhaal apart en daar weet ik zo 123 geen oplossing op. Mij lijkt dat als de opdrachtgever van de incasso de incasso terugtrekt de uitvoerder van die opdracht alles stopt.
-
Ralfjuh.com
waar vind ik dat?Hmmm, lijkt mij een leuke voro het UPC Garantieplan waar je aanspraak op kan maken. Hiermee is het mogeljik dat je voor elke 24 uur niet werkende verbinding twee maal de kosten van UPC vergoed worden. Lees voor de zekerheid het plan even door zou je nog geld kunne opleveren.
-
Gast
Nog geen reactie van professor doctorandus ingenieur KeesJAn op dit probleem. Hoe kan dat nou??? 
-
neptunus1963
Beste Elsje;
Heel fijn dat je geen rekening krijgt. Bewaar die communicatie die je gehad hebt of bel nog eens. Dat helpt. Wanneer ze dan nog een keer zeggen dat je geen `lid' zou zijn (want Chello heeft geen lidmaatschap
) dan hoef je niet te betalen. Geniet daarvan. En hou hun woorden voor op het moment dat je die torenhoge rekening krijgt en lach ze dan uit!! Dan heb je dat ook. Dus voorhouden op het moment dat je de rekening krijgt en op het moment dat je die rekening krijgt overstappen naar ADSL!! Niet bang zijn, maar gewoon uitbuiten die handel. Dan pak je ze met hun eigen woorden.
Geniet maar lekker van je gratis internet. Ik wou dat ik in diezelfde positie verkeerde
Ik heb het tegenovergestelde. Dus meisje, geniet ervan!!
Groet,
Neptunus
Heel fijn dat je geen rekening krijgt. Bewaar die communicatie die je gehad hebt of bel nog eens. Dat helpt. Wanneer ze dan nog een keer zeggen dat je geen `lid' zou zijn (want Chello heeft geen lidmaatschap
Geniet maar lekker van je gratis internet. Ik wou dat ik in diezelfde positie verkeerde
Groet,
Neptunus
-
neptunus1963
Beste Elsje;
) dan hoef je niet te betalen. Geniet daarvan. En hou hun woorden voor op het moment dat je die torenhoge rekening krijgt en lach ze dan uit!! Dan heb je dat ook. Dus voorhouden op het moment dat je de rekening krijgt en op het moment dat je die rekening krijgt overstappen naar ADSL!! Niet bang zijn, maar gewoon uitbuiten die handel. Dan pak je ze met hun eigen woorden.
Ik heb het tegenovergestelde. Dus meisje, geniet ervan!!
Ik zou het wel even zwart op wit met de opdruk van UPC vragen met de handtekening van de medewerkster. Dan zie je dat dit helpt!! Dan kan je het voorhouden. Daarna pas, nadat je die rekeing gekregen hebt als eerste maand gaan betalen. Immers de vorige maanden waren toch gratis, want je hebt die brief of een bewijs dat dit gezegd werd. Dan heb je voor de rechter een poot om op te staan.
Mijn hemel wat is het toch een zooitje bij die administratie bij UPC> Ja, we doen ons best word er dan gezegd......
Groet,
Neptunus

Ik zou het wel even zwart op wit met de opdruk van UPC vragen met de handtekening van de medewerkster. Dan zie je dat dit helpt!! Dan kan je het voorhouden. Daarna pas, nadat je die rekeing gekregen hebt als eerste maand gaan betalen. Immers de vorige maanden waren toch gratis, want je hebt die brief of een bewijs dat dit gezegd werd. Dan heb je voor de rechter een poot om op te staan.
Mijn hemel wat is het toch een zooitje bij die administratie bij UPC> Ja, we doen ons best word er dan gezegd......
Groet,
Neptunus
He Neptunus1963 ik dacht dat je bij upc werkte want je was daar toch trainingen aan het geven hahahaha en ben je al bij compuserve want dat was toch zo geweldig hahahahah.
Als je nou eens diegene helpt die hier schrijft over de rekeningen
(want dat is voor jou peace of cake want je werkt immers bij upc)
hahahah oh ja hoe bevalt het werk als ict-er je zult het wel druk hebben met al die baantjes van je hahahah.
Ik zou zeggen doe iedereen de groeten in Venray en werkse bij upc hahahah
Als je nou eens diegene helpt die hier schrijft over de rekeningen
(want dat is voor jou peace of cake want je werkt immers bij upc)
hahahah oh ja hoe bevalt het werk als ict-er je zult het wel druk hebben met al die baantjes van je hahahah.
Ik zou zeggen doe iedereen de groeten in Venray en werkse bij upc hahahah
-
neptunus1963
Ik denk dat je dan een verkeerde Neptunus voor je hebt. Maar goed. Ik train heldeskmedewerkers, maar niet in een specifiek bedrijf. UPC heeft geen leerlingen van mij. Dus wat dat aangaat; kan het daar wel een zooitje zijn en dat is duidelijk.
Ik heb in de netwerksfeer weleens wat voor UPC gedaan, maar dat is een hele lange tijd geleden. 2000 meen ik.
Groet,
Neptunus.
Ik heb in de netwerksfeer weleens wat voor UPC gedaan, maar dat is een hele lange tijd geleden. 2000 meen ik.
Groet,
Neptunus.
vreemd als ik de andere berichten erbij haal komen ze allemaal van neptunus1963 af maar ja er zijn er zo veel die neptunus1963 heten
in totaal heb je 218 berichten gepost maar die zullen allemaal wel door een ander gepost zijn hahahaha
-
dwaallicht
Elsje,
je hebt al twee jaar gratis wanneer er na 5 jaar nog niet gevraagd word om betaling is het geld rechtmatig van jou. Dus nog even volhouden nog een jaartje of 3 .....
Groetjes
dwaallicht
je hebt al twee jaar gratis wanneer er na 5 jaar nog niet gevraagd word om betaling is het geld rechtmatig van jou. Dus nog even volhouden nog een jaartje of 3 .....
Groetjes
dwaallicht