LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spookrekening

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Henk Jansen

Spookrekening

Ongelezen bericht door Henk Jansen »

Ik ben ontzettend boos!
Op 13 mei heb ik een bedrag overgemaakt a 37,25 euro die bij mij op 18 mei weer in rekening zijn gebracht het is toch te gek voor woorden dat ik dubbel moet betalen
Het is toch van de gekke!

Gast

Re: Spookrekening

Ongelezen bericht door Gast »

Staat er bij die 2e rekening niet netjes bij van 'mocht uw betaling deze rekening hebben gekruist beschouw deze dan als niet verzonden' etc. etc ?

Gast

Re: Spookrekening

Ongelezen bericht door Gast »

Even doorgeven aan UPC dat je gewoon met een acceptgiro wil betalen. Kost wel wat, maar nooit zoveel dan steeds aan de telefoon hangen, wat nog duurder is! Doe ik al een hele tijd. Heb zo zelf overzicht.

Henk Jansen

Re: Spookrekening

Ongelezen bericht door Henk Jansen »

Ik betaal met acceptgiro!
Maar als ik klantenservice bel krijg ik ze niet te pakken

Joey_M

Re: Spookrekening

Ongelezen bericht door Joey_M »

:idea:
Je hebt de factuur te laat betaalt waardoor dat saldo op de volgende factuur wordt meegenomen. Een automatische incasso helpt juist te voorkomen dat het op de volgende factuur staat.
Dus niet klagen als je zelf niet op tijd betaalt!!!

Gast

Re: Spookrekening

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry hoor maar upc heeft bewezen niet instaat te zijn om op een correcte wijzen met incasseren of facturen om te gaan.

maria12

Re: Spookrekening

Ongelezen bericht door maria12 »

Hou nou toch op zeg! Hij heeft gewoon te laat betaald.

Een fan

Re: Spookrekening

Ongelezen bericht door Een fan »

Inderdaad, als je te laat betaalt, vraag je om problemen, die voor UPC veel te moeilijk zijn. Maar betaal je met een automatische incasso, weten ze WEL hoe ze het dubbel moeten afboeken! En probeer dat eens weer goed te krijgen! Ja, je eigen geld op de bank terug laten boeken en dan alsnog met een overschrijf formulier het JUISTE bedrag invullen en opsturen. Dan komt het soms weer goed.

Het gaat sinds ik met een acceptgiro betaal en tuurlijk op tijd betaal, hardstikke goed! Wil niet anders meer!
Een fan :P

een echte fan

Re: Spookrekening

Ongelezen bericht door een echte fan »

Ik betaal helemaal niks zins ze overgestapt zijn op een andere programma, helemaal te gek die softwarepakketten van UPC.
mijn geld willen ze niet.

Gast

Re: Spookrekening

Ongelezen bericht door Gast »

Haal meer uit een schotel, meer kan ik op dit onderdeel niet zeggen !!
De kabel is en blijft een hopeloos verhaal ook bij Uw UPC....

lada

Re: Spookrekening

Ongelezen bericht door lada »

Aan UPC een automatische incasso verstrekken staat gelijk aan faillissement op verzoek. Die idioten schrijven gewoon af wat ze maar willen. Hoe is het mogelijk dat je aan een bedrijf dat wekelijks in de klachten top drie voorkomt en zijn administratie zo slecht op orde heeft een automatische incasso af zou willen geven.

Gesloten