LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spookrekening
Spookrekening
Ik ben ontzettend boos!
Op 13 mei heb ik een bedrag overgemaakt a 37,25 euro die bij mij op 18 mei weer in rekening zijn gebracht het is toch te gek voor woorden dat ik dubbel moet betalen
Het is toch van de gekke!
Op 13 mei heb ik een bedrag overgemaakt a 37,25 euro die bij mij op 18 mei weer in rekening zijn gebracht het is toch te gek voor woorden dat ik dubbel moet betalen
Het is toch van de gekke!
Re: Spookrekening
Staat er bij die 2e rekening niet netjes bij van 'mocht uw betaling deze rekening hebben gekruist beschouw deze dan als niet verzonden' etc. etc ?
Even doorgeven aan UPC dat je gewoon met een acceptgiro wil betalen. Kost wel wat, maar nooit zoveel dan steeds aan de telefoon hangen, wat nog duurder is! Doe ik al een hele tijd. Heb zo zelf overzicht.
Ik betaal met acceptgiro!
Maar als ik klantenservice bel krijg ik ze niet te pakken
Maar als ik klantenservice bel krijg ik ze niet te pakken
Je hebt de factuur te laat betaalt waardoor dat saldo op de volgende factuur wordt meegenomen. Een automatische incasso helpt juist te voorkomen dat het op de volgende factuur staat.
Dus niet klagen als je zelf niet op tijd betaalt!!!
Sorry hoor maar upc heeft bewezen niet instaat te zijn om op een correcte wijzen met incasseren of facturen om te gaan.
Inderdaad, als je te laat betaalt, vraag je om problemen, die voor UPC veel te moeilijk zijn. Maar betaal je met een automatische incasso, weten ze WEL hoe ze het dubbel moeten afboeken! En probeer dat eens weer goed te krijgen! Ja, je eigen geld op de bank terug laten boeken en dan alsnog met een overschrijf formulier het JUISTE bedrag invullen en opsturen. Dan komt het soms weer goed.
Het gaat sinds ik met een acceptgiro betaal en tuurlijk op tijd betaal, hardstikke goed! Wil niet anders meer!
Een fan
Het gaat sinds ik met een acceptgiro betaal en tuurlijk op tijd betaal, hardstikke goed! Wil niet anders meer!
Een fan
Ik betaal helemaal niks zins ze overgestapt zijn op een andere programma, helemaal te gek die softwarepakketten van UPC.
mijn geld willen ze niet.
mijn geld willen ze niet.
Haal meer uit een schotel, meer kan ik op dit onderdeel niet zeggen !!
De kabel is en blijft een hopeloos verhaal ook bij Uw UPC....
De kabel is en blijft een hopeloos verhaal ook bij Uw UPC....
Aan UPC een automatische incasso verstrekken staat gelijk aan faillissement op verzoek. Die idioten schrijven gewoon af wat ze maar willen. Hoe is het mogelijk dat je aan een bedrijf dat wekelijks in de klachten top drie voorkomt en zijn administratie zo slecht op orde heeft een automatische incasso af zou willen geven.