LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] starterspakket niet in Harderwijk verkrijgbaar
Re: starterspakket niet in Harderwijk verkrijgbaar
Kan je dan niet telefonisch bestellen?
Ik neem aan van wel, maar meneer Harperink geeft aan, dat het aangevraagd zou zijn via het internet.
Op upc.nl staat natuurlijk wel info over Starter, maar zodra je het aan gaat vragen, dan geeft ie bij Harderwijk alleen Chello Classic aan.
Op upc.nl staat natuurlijk wel info over Starter, maar zodra je het aan gaat vragen, dan geeft ie bij Harderwijk alleen Chello Classic aan.
ehhh gast als je die grote letters bij deze mijnheer gelezen had, had je gezien dat ie helemaal niet zegt dat het besteld is via internet, maar er is alleen info opgevraagt via internet.....
En jij gaat dan zeuren over de kleine lettertjes??????? Is al belachelijk genoeg dat dat soort dingen in zulke kleine lettertjes vermeld moet worden, maar dat zal wel zijn in de hoop dat de mensen die niet lezen
En jij gaat dan zeuren over de kleine lettertjes??????? Is al belachelijk genoeg dat dat soort dingen in zulke kleine lettertjes vermeld moet worden, maar dat zal wel zijn in de hoop dat de mensen die niet lezen
Ik werk zelf bij UPC en vertel voordat ik iets verkoop eerst uitgebreid de voorwaarden
Vandaar dat ik zo weinig verkoop, maar ja dan wel volledig info
Vandaar dat ik zo weinig verkoop, maar ja dan wel volledig info