LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] starterspakket niet in Harderwijk verkrijgbaar
starterspakket niet in Harderwijk verkrijgbaar
Hallo mijn naam is gert Harperink uit Harderwijk.
Ik heb onlangs internet bij chello en ik heb dat kunnen krijgen alleen het goedkoopste abbonement.
Ik zit in de schuld hulp verlenening en heb +- 20.000 euro aan scchulden.
Nu heeft mijn mentor op internet zitten kijken en het starters pakket van chello was 14,90 permaand.
Zou je toch denken dat is geweldig mooi voor de kleine beurs.
Dus aangevraagd.Oke het is door de monteur geinstalleerd wat ook wel vreemd was omdat het een starterspakket betrof die zelf aangesloten diende te worden.
Maar de monteur deed het voor mij om upc terug te pakken.
Mooi zou je toch denken heb ik mazzel.
Ikn krijg telefoon en wat blijkt nu .worden er bedragen afgeschreven van 58,80 aan abbonements kosten i.pv.14,90 we sanppen het niet en dan bekijk ik de factuur en heb ik dus gewoon een classic abbonement.
Foutje zou je denken dus e-mail naar chello.
Geen reactie.
Krijg ik afgelopen zaterdag een brief van upc met bevestiging van de aanvraag voor digitale tv en radio.
nou werdt ik op slag grijs want ik kan me niet herrinneren dat ik dat heb aangevraagd.
Dus maandag 17 mei bel ik met upc en krijg Mevr V.Donselaar aan de lijn en ik leg haar het probleem voor.
Nou blijkt het zo te zijn dat als je chello wilt draaien dat je dan ook digitale tv pakket moet nemen van upc.
moet je ook voor betalen 15,30 per maand.
dus betaal ik nu .De cai in harderwijk
chello internet
Ik heb onlangs internet bij chello en ik heb dat kunnen krijgen alleen het goedkoopste abbonement.
Ik zit in de schuld hulp verlenening en heb +- 20.000 euro aan scchulden.
Nu heeft mijn mentor op internet zitten kijken en het starters pakket van chello was 14,90 permaand.
Zou je toch denken dat is geweldig mooi voor de kleine beurs.
Dus aangevraagd.Oke het is door de monteur geinstalleerd wat ook wel vreemd was omdat het een starterspakket betrof die zelf aangesloten diende te worden.
Maar de monteur deed het voor mij om upc terug te pakken.
Mooi zou je toch denken heb ik mazzel.
Ikn krijg telefoon en wat blijkt nu .worden er bedragen afgeschreven van 58,80 aan abbonements kosten i.pv.14,90 we sanppen het niet en dan bekijk ik de factuur en heb ik dus gewoon een classic abbonement.
Foutje zou je denken dus e-mail naar chello.
Geen reactie.
Krijg ik afgelopen zaterdag een brief van upc met bevestiging van de aanvraag voor digitale tv en radio.
nou werdt ik op slag grijs want ik kan me niet herrinneren dat ik dat heb aangevraagd.
Dus maandag 17 mei bel ik met upc en krijg Mevr V.Donselaar aan de lijn en ik leg haar het probleem voor.
Nou blijkt het zo te zijn dat als je chello wilt draaien dat je dan ook digitale tv pakket moet nemen van upc.
moet je ook voor betalen 15,30 per maand.
dus betaal ik nu .De cai in harderwijk
chello internet
Re: starterspakket niet in Harderwijk verkrijgbaar
In harderwijk is alleen Chello Classic mogelijk.
Staat ook op internet.
Dat van DTV zou ik niet weten.
Overigens vind ik het niet netjes om namen van werknemers te melden.
Zo speel je ze in de hand door geen namen te laten geven.
Staat ook op internet.
Dat van DTV zou ik niet weten.
Overigens vind ik het niet netjes om namen van werknemers te melden.
Zo speel je ze in de hand door geen namen te laten geven.
Dan had upc netjes moeten vertellen dat alleen classic mogelijk is in Harderwijk. Maar upc kennende hebben ze dat niet gedaan. Overigens zijn de namen die je door krijgt van medewerkers niet altijd correct. Bel nog maar eens naar upc en vraag naar deze dame. Ik ben dan benieuwd of iemand haar kent!
hoe heb je dit aangevraagd???
niet telefonisch in ieder geval....
voor de installatie datum ontvang je een bevestigingsbrief met daarin het door jou gekozen abonnement, voor Harderwijk is dit idd alleen maar Classic van € 49.95 p/mnd.
De monteur heeft UPC niet gepakt zoals jij stoer zit te vertellen.
Omdat Harderwijk een eigen CAI heeft is het technisch niet mogelijk om een doe het zelf installatie aan te bieden.
Ter compensatie geeft UPC daarom GRATIS een volledige installatie aan iedereen in deze gemeente. (service heet dat)
Dat je perse DTV dient af te nemen is grote kolder, het bedrag dat je noemt is sowieso geen DTV prijs maar de landelijke prijs voor standaard radio en tv, overigens is dat € 15.20 en niet € 15.30
Dat de persoon die je aan de lijn kreeg gezegd heeft dat je dat moet hebben is deels juist.
Heb je wel duidelijk aangegeven in Harderwijk te wonen....
Hoe dan ook, je moet een werkende radio en televisie aansluiting hebben wil het internet werken.
Dit om technische redenen, onder- en bovenband.
niet telefonisch in ieder geval....
voor de installatie datum ontvang je een bevestigingsbrief met daarin het door jou gekozen abonnement, voor Harderwijk is dit idd alleen maar Classic van € 49.95 p/mnd.
De monteur heeft UPC niet gepakt zoals jij stoer zit te vertellen.
Omdat Harderwijk een eigen CAI heeft is het technisch niet mogelijk om een doe het zelf installatie aan te bieden.
Ter compensatie geeft UPC daarom GRATIS een volledige installatie aan iedereen in deze gemeente. (service heet dat)
Dat je perse DTV dient af te nemen is grote kolder, het bedrag dat je noemt is sowieso geen DTV prijs maar de landelijke prijs voor standaard radio en tv, overigens is dat € 15.20 en niet € 15.30
Dat de persoon die je aan de lijn kreeg gezegd heeft dat je dat moet hebben is deels juist.
Heb je wel duidelijk aangegeven in Harderwijk te wonen....
Hoe dan ook, je moet een werkende radio en televisie aansluiting hebben wil het internet werken.
Dit om technische redenen, onder- en bovenband.
Ik begrijp iets niet. Alle kranten staan vol met negatieve berichten over UPC. Hele volksstammen zijn er gek van geworden en niet alleen in Harderwijk.Toch sluit iemand, anno 2004 nog een abonnement af bij die oplichters. Je had toch van te voren kunnen weten dat het fout zou gaan.
Eigen schuld, dikke bult. Zie nu maar dat je er van af komt.
Eigen schuld, dikke bult. Zie nu maar dat je er van af komt.
ze maken niet voor niets zoveel reclame....
en ehhh gast, als je een internetverbinding aanvraagt, hoe kijk je dan eerst op internet??????? dacht dat je daar die verbinding voor aanvroeg, maar dit is weer typisch UPC, klant lokken met iets, en als ie binnen is kan ie de rambam krijgen
en ehhh gast, als je een internetverbinding aanvraagt, hoe kijk je dan eerst op internet??????? dacht dat je daar die verbinding voor aanvroeg, maar dit is weer typisch UPC, klant lokken met iets, en als ie binnen is kan ie de rambam krijgen
[/quote]en ehhh gast, als je een internetverbinding aanvraagt, hoe kijk je dan eerst op internet???????
nooit gehoord van inbellen/buren/bibliotheek/internetcafe, etc.........
dus om aan een internetverbinding te komen van chello moet je even op internet kijken want als je ze belt vertellen ze de waarheid niet??????
Idd upc verteld soms wel de waarheid!!
Zonnet adverteerde ook met: kijk op zonnet.nl en meld je aan.
Dus zo raar is dat niet
Dus zo raar is dat niet
Voor nieuwe internet klanten is dat niet zo logisch hoor. Voor bestaande internetters zal het geen probleem zijn.
Laten we terugkeren tot de kern van de zaak.
Upc heeft weer iemand besodemietert en de man komt er natuurlijk voorlopig niet van af. want vanaf het moment dat je abonnee bent krijg je niemand meer aan de telefoon die je van je probleem kan afhelpen.
Je krijgt spookrekeningen, er wordt gedreigd met de deurwaarder als je deze niet betaalt.
Kortom deze man gaat de hel op aarde tegemoet.
Sterkte daarmee.
Upc heeft weer iemand besodemietert en de man komt er natuurlijk voorlopig niet van af. want vanaf het moment dat je abonnee bent krijg je niemand meer aan de telefoon die je van je probleem kan afhelpen.
Je krijgt spookrekeningen, er wordt gedreigd met de deurwaarder als je deze niet betaalt.
Kortom deze man gaat de hel op aarde tegemoet.
Sterkte daarmee.
Beste Gert
als je naar www.upc.nl gaat en bestelt je eigen chello kun je al in het begin van de site zien dat in de gemeente harderwijk alleen de vorm classic van toepassing is.......en alleen gebruik van deze vorm kunt maken,,,,, Hans Anders verkoop brillen, mischien kun je daar beter eerst heen voordat je iets on line besteld
als je naar www.upc.nl gaat en bestelt je eigen chello kun je al in het begin van de site zien dat in de gemeente harderwijk alleen de vorm classic van toepassing is.......en alleen gebruik van deze vorm kunt maken,,,,, Hans Anders verkoop brillen, mischien kun je daar beter eerst heen voordat je iets on line besteld
Beste gast UPC medewerkers willen nog wel eens liegen om iets aan de man te brengen. Ik heb het ook zelf meegemaakt. UPC heeft bewezen vaak fabeltjes te vertellen. En dat zou in dit geval ook wel eens gebeurd kunnen zijn.
UPC te onbetrouwbaar om te geloven!
UPC te onbetrouwbaar om te geloven!
Gast deze mijnheer wou chello light omdat hij zo graag op internet wou kijken. Wat is het voor een onzin dat je hem dan verwijst naar een internet site.
Je neemt toch ook geen brood mee naar een restaurant?????
Je neemt toch ook geen brood mee naar een restaurant?????
hallo............!!!! Deze meneer heeft chello via INTERNET besteld en niet via de telefoon
Kunnen jullie niet lezen!!!! en daar
word duidelijk aangegeven dat hij alleen classic kan krijgen, hij heeft zelf classic aangevinkt, heeft een bevestigins brief gehad waarop staat dat hij classic heeft besteld en hij heeft zelf het contract getekend waarop classic staat getekend.....
En als het produckt niet bevalt kan hij het KOSTELOOS laten anuleren binnen 30dagen.....ook niet gedaan, maar wel iedereen afzeiken
TIP: lees alle kleine lettertjes, doe je ook als je iets anders koopt!!!
Kunnen jullie niet lezen!!!! en daar
word duidelijk aangegeven dat hij alleen classic kan krijgen, hij heeft zelf classic aangevinkt, heeft een bevestigins brief gehad waarop staat dat hij classic heeft besteld en hij heeft zelf het contract getekend waarop classic staat getekend.....
En als het produckt niet bevalt kan hij het KOSTELOOS laten anuleren binnen 30dagen.....ook niet gedaan, maar wel iedereen afzeiken
TIP: lees alle kleine lettertjes, doe je ook als je iets anders koopt!!!
Gast, zijn mentor heeft op het internet gekeken en hem het starterspakket aangeraden. Het starterspakket heeft hij waarschijnlijk ook aangevraagd maar hij heeft classic gekregen!!!!
Ik dacht dat een schuld sanerings mentor daar voor geleerd heeft om mensen uit de sjit te halen.......heeft hij geleerd om te lezen dan!!!!! Ook hij zal de kleine en grote letters moeten leren lezen, die ene gast had gelijk, toch maar naar hans anders!!!!!!
En UPC dan............ starterspakket bestellen en clasic ontvangen!!! Bij upc weten ze niet wat lezen is en doen ze maar wat!!!!!!!!!!!!!!!
Het starterspakekt kan niet besteld worden als het niet mogelijk is.
Dan geeft upc.nl alleen aan, dat classic kan.
Probeer het anders zelf eens op upc.nl
Pak een postcode in Harderwijk en test het zelf.
Dan geeft upc.nl alleen aan, dat classic kan.
Probeer het anders zelf eens op upc.nl
Pak een postcode in Harderwijk en test het zelf.