Hallo,
Ik zit vanaf 18 april 2011 bij Tele2 ivm met lagere kosten voor een totaal pakket.
Helaas is goedkoop duurkoop gebleken en zijn de kosten hoger dan een duur kabel of glasvezelpakket.
Mijn internet snelheid is gemiddeld 1MB, en skypen met mijn dochter in Italië met beeld is praktisch onmogelijk geworden ook met mijn zus in de USA kan ik dit niet en zij krijgen ook vaak geen telefonische verbinding. Dat betekent dat ik haar moet bellen.
Mijn oude telefoonnummer is ineens anders en kan bijna niet gebeld worden waardoor ik altijd terug moet bellen en daar kosten voor moet betalen, terwijl de verbinding steeds weg valt. Als de telefoon overgaat en ik neem op krijg ik ingesprekstoon.
Ik kan geen gebruik maken van beide TV-decoders als ik iets wil opnemen met de harddisk. Het hele systeem raakt dan overstuur. Regelmatig niet eens televisie alleen haperden beelden.
Zijn er meer klachten en is er een mogelijk mijn pakket zo snel mogelijk op te zeggen. Zij moeten zich toch ook aan hun contract houden en geven wat ze beloven.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] stenen tijdperk
-
stofzuigertje
Re: stenen tijdperk
U mag ADSL van Tele 2 niet met kabel TV vergelijken maar moet U doen met andere ADSL aanbieders die ook in jou straat leverbaar waren.
Een online controle op mogelijke snelheid vooraf was beter geweest.
Maar ook een slechte kabel kan de oorzaak zijn dus kijk eerst of de kabel tussen modem en ISRA wel 100% goed is.
Een online controle op mogelijke snelheid vooraf was beter geweest.
Maar ook een slechte kabel kan de oorzaak zijn dus kijk eerst of de kabel tussen modem en ISRA wel 100% goed is.
Slechte kabel is het zeker niet en ik wist dat 50MB niet mogelijk was. Mijn telefoon staat nu in de meterkast hopende dat dit beter zou werken, helaas niet.
Ik moet gewoon kunnen gebeld worden, is het minste wat ze zouden moeten kunnen bieden.
Ik zit nog geen 5 meter af van het modem voor het internet en de televisie.
Dit is helaas niet alleen mijn probleem maar van vele gebruikers, sta hier dan ook niet alleen voor.
Bovendien heb ik een email gekregen dat ze het probleem geconstateerd hebben.
Als ze bellen en ik neem op dan slaat hij meteen op ingesprekstoon, ook mobiel.
Wil niet nog 10mnd afgesloten zijn van familie en vrienden want dat kan toch niet meer in deze tijd.
Wil gewoon weg want wat ze zeggen dat ze aanbieden komen ze niet na.
Via het Tele2 forum krijg ik een opmerking dat ik me moet realiseren dat ik niet op twee televisies kan kijken en ook nog wil internetten, en opnemen is dan helemaal uit den boze. Dat is geen all-in pakket dit gaat terug naar de tijd dat we een tweede ptt-lijn hadden voor bellen en internet.
Ik moet gewoon kunnen gebeld worden, is het minste wat ze zouden moeten kunnen bieden.
Ik zit nog geen 5 meter af van het modem voor het internet en de televisie.
Dit is helaas niet alleen mijn probleem maar van vele gebruikers, sta hier dan ook niet alleen voor.
Bovendien heb ik een email gekregen dat ze het probleem geconstateerd hebben.
Als ze bellen en ik neem op dan slaat hij meteen op ingesprekstoon, ook mobiel.
Wil niet nog 10mnd afgesloten zijn van familie en vrienden want dat kan toch niet meer in deze tijd.
Wil gewoon weg want wat ze zeggen dat ze aanbieden komen ze niet na.
Via het Tele2 forum krijg ik een opmerking dat ik me moet realiseren dat ik niet op twee televisies kan kijken en ook nog wil internetten, en opnemen is dan helemaal uit den boze. Dat is geen all-in pakket dit gaat terug naar de tijd dat we een tweede ptt-lijn hadden voor bellen en internet.
-
Tele2 Webcare
Beste marijkeva,
Vervelend dat je diensten niet naar behoren werken. Ik zou dit graag voor je willen nakijken. Zou je daarom je postcode, huisnummer en klantnummer naar [email protected] o.v.v. marijkeva/trosradar willen sturen? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Vervelend dat je diensten niet naar behoren werken. Ik zou dit graag voor je willen nakijken. Zou je daarom je postcode, huisnummer en klantnummer naar [email protected] o.v.v. marijkeva/trosradar willen sturen? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb gisteren met een Mvr.Y. K. van Tele2 gesproken die de klachten onderkende en zij heeft vanmorgen overleg gehad en ik mag kosteloos opzeggen per direct.
Ik hoop dan ook dat ik verder net zo netjes gaat als deze aardige mevrouw beloofd heeft. Dit vind ik ontzettend netjes van Tele2, ze zien het probleem en geven het toe. Zo hoort het ook!
Ben nu maar met pakket naar onze oudste telefoonmaatschappij gegaan die kunnen ook mijn telefoonnummer ook weer terug halen.
Ik hoop dan ook dat ik verder net zo netjes gaat als deze aardige mevrouw beloofd heeft. Dit vind ik ontzettend netjes van Tele2, ze zien het probleem en geven het toe. Zo hoort het ook!
Ben nu maar met pakket naar onze oudste telefoonmaatschappij gegaan die kunnen ook mijn telefoonnummer ook weer terug halen.
Misschien dat het niets met jouw problemen heeft te maken, maar er zijn de laatste tijd vaak storingen met Skype, onafhankelijk van de provider.
Ja en heeft niks met provider te maken en is voor Skype wereldwijd.
Zie maar www.tweakers.net en www.nu.nl/tech .
Zie maar www.tweakers.net en www.nu.nl/tech .