Stipte (voorheen Scarlet) verwaarloost haar e-mailklanten,
Sinds bijna 3 weken kunnen klanten met een scarlet of stipte e-mailadres geen mails met bijlagen versturen. Tevens kunnen zij contactpersonen met een outlook.com of live.nl niet bereiken. Stipte erkent dat er problemen zijn met de server en beweert er hard aan te werken, maar 3 weken is lang in deze digitale tijden. Ik stuur bijna dagelijks een klachtmail of stel een vraag over wat nu te doen. die worden heel netjes beantwoord, maar het probleem blijft bestaan. De tips die ze geven zijn: maak maar een hotmail of gmailaccount aan, maar dat geeft snel verwarring en daar betaal ik niet maandelijks € 50,00 voor. Heeft u hier wel eens van gehoord en komt dit ook bij andere providers voor.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stipte / Scarlet heeft al 3 weken een storing
-
Stipte / Scarlet heeft al 3 weken een storing
Laatst gewijzigd door Radar op 01 sep 2017 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast.
Reden: Topictitel aangepast.
Re: Stipte / Scarlet heeft al 3 weken een storing
Als je E 50,00 per maand betaal zou ik maar eens overstappen, dat betalen wij voor redelijk snel internet en meerdere mailadressen per 3 maanden, met in de laatste 8 jaren geen één storingKattenvrouwtje1961 schreef:Stipte (voorheen Scarlet) verwaarloost haar e-mailklanten,
Sinds bijna 3 weken kunnen klanten met een scarlet of stipte e-mailadres geen mails met bijlagen versturen. Tevens kunnen zij contactpersonen met een outlook.com of live.nl niet bereiken. Stipte erkent dat er problemen zijn met de server en beweert er hard aan te werken, maar 3 weken is lang in deze digitale tijden. Ik stuur bijna dagelijks een klachtmail of stel een vraag over wat nu te doen. die worden heel netjes beantwoord, maar het probleem blijft bestaan. De tips die ze geven zijn: maak maar een hotmail of gmailaccount aan, maar dat geeft snel verwarring en daar betaal ik niet maandelijks € 50,00 voor. Heeft u hier wel eens van gehoord en komt dit ook bij andere providers voor.
-
Dat ben ik heel benieuwd naar de naam van je provider.
Vrijwel elke provider biedt dat aan.Kattenvrouwtje1961 schreef:Dat ben ik heel benieuwd naar de naam van je provider.
-
Tele2, Ziggo, XS4ALL, KPN die bieden allemaal voor minder dan € 50,00 internet aan.Nijogeth schreef:Vrijwel elke provider biedt dat aan.Kattenvrouwtje1961 schreef:Dat ben ik heel benieuwd naar de naam van je provider.