LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-MOBILE en LISTIGE ONLINE ADVERTENTIES

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
sandra56

T-MOBILE en LISTIGE ONLINE ADVERTENTIES

Ongelezen bericht door sandra56 »

Ik heb voor de TWEE keer online een abonnement+telefoontoestel besteld via de site van T-MOBILE en allebeide keren is mij een andere telefoontoestel dan wat op hun site staat afgebeeld toegestuurd! :? De eerste keer nadat ik die verkeerde telefoontoestel terug had gestuurd,heeft T-MOBILE tot drie keer toe steeds weer die verkeerde toestel voor mij opgestuurd. Ik heb ze alle drie keren weer terug gestuurd naar T-MOBILE en uiteindelijk heb ik het telefoontoestel die bij het abonnement hoorde,helemaal niet ontvangen van T-MOBILE! :roll: Dit alles heeft vijf maanden geduurd en heb ik uiteindelijk de geschillencommissie ingeschakeld. En het ging niet alleen om die verkeerde telefoontoestel die ik niet had besteld,maar ook om facturen die helemaal niet klopte en het inpikken door T-MOBILE van mijn overgebleven belminuten! T-MOBILE heeft toen een voor mij aanvaarbare voorstel gedaan en de zaak was gesloten. Omdat ik toch voordeliger uitkomt wat telefoon abonnementen betreft(ik sms veel),heb weer een abonnement online bij T-MOBILE afgesloten,in de hoop dat het nu wel goed zal lopen. Tot mijn VERBAZING krijg ik weer voor de TWEEDE keer een VERKEERDE TELEFOONTOESTEL thuis gestuurd door T-MOBILE! :? :x . Ik heb meteen het abonnement geanuleerd en ik bestel NOOIT meer een abonnement online bij T-MOBILE!!!! :evil: .

D1RK

Re: T-MOBILE en LISTIGE ONLINE ADVERTENTIES

Ongelezen bericht door D1RK »

In een normale winkel kun je gelijk zien voor je tekende of dit het goede toestel is.

Verder is Simonly en zelf toestel kopen vaak goedkoper en meer keuze vrijheid.

Gesloten