Voor dat ik het afsloot werd er (zowel in de winkel, als aan de telefoon) duidelijk gezegd dat er geen limiet en geen fair user policy is.
Al zou ik continu radio aan het luisteren zijn (cd kwaliteit) of continu aan het downloaden dan zou ik geen problemen krijgen. Na 1gb gaat de snelheid van 1024kb/s naar 384kb/s.
Ik ben sinds 2 april lid, en in het contract staat niets over het internet maar wel hetvolgende:
''Buitengebruikstelling en opzegging door T-Mobile.
11.1 T-Mobile kan, zonder ingebrekestelling, de aan de klant aangeboden dienst of aanvullende dienst geheel of gedeeltelijk buiten gebruik stellen:
a) Indien de klant zijn/haar verplichtingen uit hoofde van de overeenkomst niet nakomt of zich niet houdt aan de eisen die aan een redelijk gebruik gesteld kunnen worden, waaronder begrepen excessief gebruik van de dienst of een aanvullende dienst.''
Terwijl ik dit toch duidelijk heb gezegd dat ik een groot gebruiker was.
Ik ben hiermee naar de T-Mobile shop bij ons gegaan, en volgens hun klopt dit. Ze kunnen er niets meer aan veranderen. Ze kunnen ook niet vertellen wat de limiet is.
Dus het mobiel internet van T-Mobile heeft weldegelijk een limiet alleen word er door T-Mobile zelf eerst foutieve informatie gegeven, en dan informatie die niet compleet is want ze weten niet wanneer je afgesloten zou worden.