Te hoge rekening vodafone simonly,
Bericht: Hallo Ik heb een abbonement bij vodafone, een sim only kaart.Ik betaal normaal 5 euro permaand ,en ze sture me ineens een torenhoge rekening van 283 euro van de maand oktober terwijl ik nu een nieuwe prepaid simkaart heb en die sim only kaart niet gebruik al 2maanden niet omdat ik daarvoor rekeingen kreeg van ongeveer 200 euro terwijl ik niet eens voor zoveel bel. Ik vind het echt belachelijk dat ze me voor de maand oktober ook nog dus vorig maand een rekening sturen van 283 euro, terwijl ik die kaart niet eens gebruik,ligt gewoon in mn portomonnee,Ik zou echt hulp willen, dit is gewoon te belachelijk voor woorden, stelletje zakkevullers die vodafone oplichters!!!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Te hoge rekening vodafone simonly vodafone:zakkevullers
-
Re: Te hoge rekening vodafone simonly vodafone:zakkevullers
Met oog op vakantie in buitenland heeft een Vodafone-medewerker mij op 17 juni verzekerd dat de Datadagbundel-constructie tbv Ipad internetten in Griekenland mij maximaal € 7.50 per dag zou kosten. Als het maximum van 50 MB per dag (dat hier bij hoort) verbuikt zou zijn, zou internetverkeer niet meer mogelijk zijn. Verzekerde zij mij. Zij zei dat dit logisch was omdat ik zelf natuurlijk niet kon vaststellen wanneer de 50 MB-grens bereikt zou zijn. Deze constructie was er volgens haar juist op gericht om “hoge kosten zonder dat je het in de gaten hebt” te voorkomen. Ik heb in Griekenland 1 dag gebruik gemaakt van deze constructie. Bij thuiskomst bleken de kosten voor die ene dag niet € 7.50, maar € 137. Ben vervolgens onder de maat en arrogant behandeld door de Klantenservice. Ze waren uiteindelijk berid om 50% van de 137 euro voor hun rekening te nemen. Heb dat geweigerd. Als ze erkennen dat ik verkeerd ben voorgelicht, wil ik niet meer dan de beloofde limiet van 7.50 euro betalen. Heb klacht ingediend bij Vodafone SSV. Ben benieuwd of ik daar nog iets van hoor. Jan Vos
Re: Te hoge rekening vodafone simonly vodafone:zakkevullers
Uiteraard hoor je daar nog wat van: via de bekende deurwaarder en aanmelding bij het registratieburojanvos61 schreef:Met oog op vakantie in buitenland heeft een Vodafone-medewerker mij op 17 juni verzekerd dat de Datadagbundel-constructie tbv Ipad internetten in Griekenland mij maximaal € 7.50 per dag zou kosten. Als het maximum van 50 MB per dag (dat hier bij hoort) verbuikt zou zijn, zou internetverkeer niet meer mogelijk zijn. Verzekerde zij mij. Zij zei dat dit logisch was omdat ik zelf natuurlijk niet kon vaststellen wanneer de 50 MB-grens bereikt zou zijn. Deze constructie was er volgens haar juist op gericht om “hoge kosten zonder dat je het in de gaten hebt” te voorkomen. Ik heb in Griekenland 1 dag gebruik gemaakt van deze constructie. Bij thuiskomst bleken de kosten voor die ene dag niet € 7.50, maar € 137. Ben vervolgens onder de maat en arrogant behandeld door de Klantenservice. Ze waren uiteindelijk berid om 50% van de 137 euro voor hun rekening te nemen. Heb dat geweigerd. Als ze erkennen dat ik verkeerd ben voorgelicht, wil ik niet meer dan de beloofde limiet van 7.50 euro betalen. Heb klacht ingediend bij Vodafone SSV. Ben benieuwd of ik daar nog iets van hoor. Jan Vos