LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele 2 bedriegt oude klanten met zogenaamde "aanbieding"
Tele 2 bedriegt oude klanten met zogenaamde "aanbieding"
Telefoniste belt en doet mij, "oude klant" van Tele2 , aanbieding: de tarieven gaan binnenkort omhoog naar €32,50, maar als oude klant mag ik de eerste drie maanden voor € 15. Wil ik dat??
Ik vraag naar de alternatieven. Die zijn er niet, als ik het niet wil, dan gaan de hogere tarieven direct in, dus ik moet het zelf maar weten. Ik ga akkoord, en hiervan wordt een telefonische opnamen gemaakt.
Een week erna volgt telefonische bevestiging, waarin de indruk wordt gewekt dat dit alles op mijn verzoek heeft plaats gevonden. Bovendien wordt het een contractwijziging genoemd, maar in de brief staan geen andere contract voorwaarden genoemd, behalve de tarieven en de looptijd van een jaar
Als een en ander is ingegaan krijg ik opeens een door toegezonden met het verzoek de TV decoder terug te zenden, wegens het nieuwe contract.
Ik had al geen TV abonnement, maar kon wel films en voetbalwedstrijden kopen.
En dat vond ik af en toe best leuk.
Ik vind het onacceptabel dat onder het mom van “een aanbieding” mij een contractwijziging in de maag wordt gesplitst, met voorwaarden die niet deugen. Waar geen woord over gezegd wordt, noch mondeling noch schriftelijk.
Ik heb daar telefonisch contact over gehad met de klantenservice. De betreffende medewerker snapt goed dat dit als onbeschoft wordt ervaren door mij. Intern kan alles ook weer voor elkaar worden gemaakt, en binnen tien dagen zal mijn TV decoder weer functioneren.
Helaas wordt in de dag erna terug gebeld door weer een andere medewerker die me vertelt dat en helemaal niets zal worden veranderd. De TV decoder zal niet worden geactiveerd.
Mag zoiets eigenlijk wel?
Ik vraag naar de alternatieven. Die zijn er niet, als ik het niet wil, dan gaan de hogere tarieven direct in, dus ik moet het zelf maar weten. Ik ga akkoord, en hiervan wordt een telefonische opnamen gemaakt.
Een week erna volgt telefonische bevestiging, waarin de indruk wordt gewekt dat dit alles op mijn verzoek heeft plaats gevonden. Bovendien wordt het een contractwijziging genoemd, maar in de brief staan geen andere contract voorwaarden genoemd, behalve de tarieven en de looptijd van een jaar
Als een en ander is ingegaan krijg ik opeens een door toegezonden met het verzoek de TV decoder terug te zenden, wegens het nieuwe contract.
Ik had al geen TV abonnement, maar kon wel films en voetbalwedstrijden kopen.
En dat vond ik af en toe best leuk.
Ik vind het onacceptabel dat onder het mom van “een aanbieding” mij een contractwijziging in de maag wordt gesplitst, met voorwaarden die niet deugen. Waar geen woord over gezegd wordt, noch mondeling noch schriftelijk.
Ik heb daar telefonisch contact over gehad met de klantenservice. De betreffende medewerker snapt goed dat dit als onbeschoft wordt ervaren door mij. Intern kan alles ook weer voor elkaar worden gemaakt, en binnen tien dagen zal mijn TV decoder weer functioneren.
Helaas wordt in de dag erna terug gebeld door weer een andere medewerker die me vertelt dat en helemaal niets zal worden veranderd. De TV decoder zal niet worden geactiveerd.
Mag zoiets eigenlijk wel?
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele 2 bedriegt oude klanten met zogenaamde "aanbieding"
Beste wavare,
Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over tv bij de wijziging van je abonnement. Als ik je hier bij kan helpen dan hoor ik het graag! Zou je in dat geval je postcode, huisnummer en klantnummer naar [email protected] willen sturen o.v.v. wavare/trosradar?
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over tv bij de wijziging van je abonnement. Als ik je hier bij kan helpen dan hoor ik het graag! Zou je in dat geval je postcode, huisnummer en klantnummer naar [email protected] willen sturen o.v.v. wavare/trosradar?
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele 2 bedriegt oude klanten met zogenaamde "aanbieding"
Beste wavare,
Bedankt voor je gegevens. Ik pak het voor je op en ga bekijken wat ik hierin voor je kan doen. Ik kom er nog bij je op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Bedankt voor je gegevens. Ik pak het voor je op en ga bekijken wat ik hierin voor je kan doen. Ik kom er nog bij je op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele 2 bedriegt oude klanten met zogenaamde "aanbieding"
Ik wacht het natuurlijk af of dit wat oplevert. Maar eerlijk gezegd heb ik er niet heel veel vertrouwen in. Ik heb contact gehad met diverse medewerkers, zonder enig uitzicht op een normale oplossing.
Mocht dit echter toch tot iets leiden dan zal ik daar op deze plek zeker melding van maken, maar evenzeer als dit een weer een dooie mus is
Mocht dit echter toch tot iets leiden dan zal ik daar op deze plek zeker melding van maken, maar evenzeer als dit een weer een dooie mus is
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele 2 bedriegt oude klanten met zogenaamde "aanbieding"
Beste wavare,
Ik heb van mijn collega vernomen dat er contact met je is opgenomen en dat jullie samen tot een passende oplossing gekomen zijn. Telefonisch is een compensatie met je besproken, mocht je nog vragen hebben hierover dan hoor ik het graag!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik heb van mijn collega vernomen dat er contact met je is opgenomen en dat jullie samen tot een passende oplossing gekomen zijn. Telefonisch is een compensatie met je besproken, mocht je nog vragen hebben hierover dan hoor ik het graag!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele 2 bedriegt oude klanten met zogenaamde "aanbieding"
Inderdaad, er is een normaal menselijk contact geweest waarin de fouten zijn erkend en een redelijke oplossing is aangeboden in de vorm van een financiële tegemoetkoming. Daar ben ik erg blij mee. Maar in de toekomst zal ik nooit meer ingaan op een telefonische aanbieding.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele 2 bedriegt oude klanten met zogenaamde "aanbieding"
Beste wavare,
Ik ben blij te horen dat we het uiteindelijk naar tevredenheid op hebben kunnen lossen voor je. Bedankt voor je bericht.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik ben blij te horen dat we het uiteindelijk naar tevredenheid op hebben kunnen lossen voor je. Bedankt voor je bericht.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele 2 bedriegt oude klanten met zogenaamde "aanbieding"
Heel verstandig, moet je bij geen ene provider doen.Maar in de toekomst zal ik nooit meer ingaan op een telefonische aanbieding.
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: Tele 2 bedriegt oude klanten met zogenaamde "aanbieding"
ja maar zo vind ik het bij tele 2 ook niet eerlijk dat ik 6 jr geleden een abbo heb afgesloten van 44,95 pmd..en het daarna vlak daarna 39.95werd.
ik betaal nog gewoon 44.,95...?ja kan mijn contract omzetten,zit ik aan een jaar contract vast,slaat nergens op...
verder ben ik tevreden maar ,naar de klanten toe is het niet eerlijk....
ik ga niet weer een nw contract aan,stel dat er volgende maand ineens wat is en dan zit ik...denk het niet...
ik betaal nog gewoon 44.,95...?ja kan mijn contract omzetten,zit ik aan een jaar contract vast,slaat nergens op...
verder ben ik tevreden maar ,naar de klanten toe is het niet eerlijk....
ik ga niet weer een nw contract aan,stel dat er volgende maand ineens wat is en dan zit ik...denk het niet...