LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele 2 Cheap!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Glorie

Tele 2 Cheap!

Ongelezen bericht door Glorie »

Maart 2009 hebben wij een abonnement aangevraagd bij Tele 2. Telefonie, internet en televisie. Na langer wachten dan de afgesproken 6 weken is er de 22e mei een monteur gekomen die de installatie zou verzorgen. Deze kwam al snel tot de conclusie dat er onvoldoende signaal was om beloofde diensten te leveren. Internet bleek instabiel en het televisie signaal is er nooit gekomen.

Na zelf herhaaldelijk contact te hebben gehad met de Tele2 klantenservice hebben deze 29 mei een KPN monteur aangestuurd die het signaal heeft “doorgemeten”. Deze kwam tot dezelfde conclusie als de installatie monteur. N.l. onvoldoende signaal. Onze woning bevindt zich op 3.5 km van het wijkstation.

Na vervolgens weer herhaaldelijk contact te hebben gehad met Tele2 gehad te hebben is mij de toezegging gedaan dat het 10 juni jl. opgelost zou zijn. Dit is niet gebeurd. Wel een telefoontje van de klantenservice of de klacht naar tevredenheid is opgelost. Na het hele verhaal nogmaals gedaan te hebben is door Tele2 besloten een KPN monteur te sturen die het signaal door zou meten…….. Deze monteur is de eerste afspraak niet gekomen waarna we een nieuwe afspraak gemaakt hebben voor de dag erna. Dit was 9 en 10 juni jl.

U raadt het al het signaal is onvoldoende om de beloofde diensten te leveren daar wij te ver van het wijkstation wonen. Hierna opnieuw telefonisch contact met Tele2 . Tele2 is tot de conclusie gekomen dat zij de beloofde diensten niet kunnen leveren en ik mag het abonnement beëindigen.

Dit is met ingang van 19 augustus een feit. Tijdens de storingsperiode heb ik naast het abonnement extra kosten moeten maken. Hiervoor zou ik graag restitutie ontvangen.

Tele 2 geeft geen restitutie. Alleen van de abbonementsgelden. Dat ik digitenne heb moeten nemen om televisie te hebben wordt niet vergoed. Dat ik 3 middagen vrij heb moeten nemen wordt niet vergoed. De belkosten die ik heb moeten maken omdat het abbonement niet werkte zijn niet vergoed. Kortom de klant moet betalen voor het niet nakomen van afspraken van Tele 2

Neem nooit een abbonement bij TELE 2. De helpdesk werkt langs elkaar heen. Klachtenbrieven naar tele 2 wordt niet op gereageerd. De helpdesk is onbeschoft er is geen begrip voor de klant. Tele 2 komt zijn slogan idd na. Cheap!

WebServiceTele2

Re: Tele 2 Cheap!

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte Glorie,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 klantgegevens en de link naar het topic waarin u uw post heeft geplaatst. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

Gesloten