LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele 2 en terug betalen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
matrix27

Tele 2 en terug betalen

Ongelezen bericht door matrix27 »

Ik wil even het volgende onder de aandacht brengen

Het gaat over het terug betalen van een bedrag boven de honderd euro
Het is 6 april dat ik met Tele 2 bel over het volgende
Mijn bank had perongeluk een foutje gemaakt met betalen van mijn internet en heeft haar excusses aangeboden hiervoor en de betaling stop gezet
Tele 2 zou na 6 tot 14 dagen het geld over maken
het is inmiddels 27 april dus bijna 3 weken na mijn aller eerste belletje
en ik heb het bedrag nogsteeds niet binnen
Vanmiddag belde zij weer op dat het langer gaat duren dan geplant
volgens hun zou het nog 2 tot 3 weken gaan duren voor ik het geld zou ontvangen terwijl ik het geld nu nodig heb voor iets anders
mijn vraag aan jullie is wat zou ik kunnen doen dat zij mijn geld terug betalen en misschien zou tros radar wel kunnen helpen

hoog achtend matrix27

Martin1976

Re: Tele 2 en terug betalen

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Tele2 is inderdaad niet snel met geld terugbetalen, ze beloven veel maar doen uiteindelijk niets. De fout ligt dus bij de bank, indien het een automatische incasso betreft die te lang doorgelopen is, dan kunt u wellicht het geld storneren? En indien dat niet mogelijk is, Tele2 bellen (net zolang totdat ze er gek van worden) en vragen of u doorverbonden kunt worden met de financiële administratie. Mijn ervaring met Tele2 is dat de helpdesk (= een callcenter) niets oplost, zij nemen alleen een boodschap aan. Ik ben een paar keer met Tele2 zelf doorverbonden, financiële administratie, en toen was er ineens wel van alles mogelijk. Gewoon je poot stijf houden aan de telefoon (ze verbinden niet zomaar door) en hun te spreken krijgen. Succes!

matrix27

martin dankjewel voor de tip

matrix27

ik was me referentie vergeten te melden die heb ik ook nog
zij geven als referentie 3622119
en dan zou de bank mij terug bellen dit is nogsteeds niet gebeurt ik bel ze terug en nu hebben zij een software matich probleem vermelden zij ik lach me dood met dat tele 2

Martin1976

Ongelezen bericht door Martin1976 »

ja, de service van instanties is meestal om te huilen!

Gesloten