LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele 2 kan toch niet leveren...........

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
sagrace

Tele 2 kan toch niet leveren...........

Ongelezen bericht door sagrace »

Helemaal mee eens, wel erg jammer. We zijn een aantal jaren tevreden geweest met tele2. Toen we zijn verhuisd in 2009 binnen dezelfde stad was tele2 niet leverbaar dus toen overgestapt naar UPC. Nu na 2 jaar was het volgens tele2 wel mogelijk om hier te leveren. Dus wij blij, want Tele2 is toch een stuk goedkoper dan UPC. Na een hele middag bellen met UPC en Tele2.... want inderdaad die overstapservice is gewoon totaal slecht!! :? was het gelukt om televisie stop te zetten en telefoon en internet werden overgenomen (dit is ook een heel verhaal op zich hoe dit slecht is geregeld..) maar goed wij wachten want het zou per 15 september geleverd worden. Een week later wordt ik gebeld met de mededeling dat de vraag toch erg hoog was in deze wijk en dat ze het niet allemaal konden verwerken dus het zou uitgesteld worden naar 1 november 2011 maar dan zouden we geen abbonementskosten hoeven te betalen tot 1 januari 2012.!! nou nou aardig hoor. Inmiddels hadden we uiteraard UPC televisie al opgezegd dus van 1 oktober tot en met vandaag geen tv. Vandaag bellen we naar tele2 omdat het bijna 1 november is... zeggen ze doodleuk dat het niet leverbaar is, het is geanulleerd!!!!!!!!!!!!!! dus ja en nu? terug naar UPC??? wie betaalt de kosten?? en de tijd die het heeft gekost om alles te regelen??? wat een K bedrijf...ben benieuwd of meer mensen in Almere Poort hetzelfde probleem hebben!
Grace van Gent

sagrace

Re: Tele 2 kan toch niet leveren...........

aanvulling: we deden vandaag de postcodecheck op de site van tele2 en ja hoor het 3 in een pakket is leverbaar.... wat een leugenaars!
:x

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

sagrace schreef:aanvulling: we deden vandaag de postcodecheck op de site van tele2 en ja hoor het 3 in een pakket is leverbaar.... wat een leugenaars!
:x

dat is bekend bij tele2, tis een flut provider.

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste sagrace,

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over je aanmelding. Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer per e-mail naar [email protected] willen sturen o.v.v. sagrace/trosradar? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

sagrace

Vandaag de status van mijn bestelling gekeken: geanullleerd staat er.... door wie??? nou ja!!!!!!!!!!!!!!! ook mail gestuurd naar Danielle van tele2 ben benieuwd..

ciske

sagrace schreef:Vandaag de status van mijn bestelling gekeken: geanullleerd staat er.... door wie??? nou ja!!!!!!!!!!!!!!! ook mail gestuurd naar Danielle van tele2 ben benieuwd..

je ken beter een andere provider nemen zo zit je wel heel lang zonder.

succes , je hebt geen goede uitgekozen.

Tele2 Webcare

Beste sagrace,

Ik heb je gegevens goed ontvangen. Bedankt daarvoor! Ik ga voor je uitzoeken hoe het zit met je oplevering & de status van je bestelling en ik kom er nog bij je op terug.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Jacky2006

Ongelezen bericht door Jacky2006 »

Nou Danielle van Tele2, ik hoop dat je deze beste man niet van het kasje naar de muur gaat sturen. En dat er een duidelijke oplossing komt.
En ik weet nu al dat als ik ooit ga verhuizen GEEN internet van Tele2 ga nemen.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Jacky2006 schreef:Nou Danielle van Tele2, ik hoop dat je deze beste man niet van het kasje naar de muur gaat sturen. En dat er een duidelijke oplossing komt.
En ik weet nu al dat als ik ooit ga verhuizen GEEN internet van Tele2 ga nemen.

Heb jij nu ook Tele2 ?

sagrace

Nou fijn Danielle heeft gebeld en uitgelegd dat tele2 toch niet is te leveren in almere poort!!! ok fijn dat ze heeft gebeld maar ik heb gevraagd of ze dit schriftelijk wou melden en mij dit via mail wil sturen zodat ik het hoofdstuk tele2 kan afsluiten............... ja dat zou ze doen ok prima dat is fijn, helaas tot nu toe niks van gehoord... ok heeft ze beloofd dat ik een financiele vergoeding zou krijgen .......ook niks over gehoord!!!!!!!!!!!!! man man ik heb het HELEMAAL GEHAD MET TELE2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze blijven van mij horen totdat ik het rond heb!

Tele2 Webcare

Beste sagrace,

Het spijt me te lezen dat je nog geen schriftelijke bevestiging hebt gekregen en dat er onduidelijkheid is ontstaan over je financiele vergoeding! Ik ga dit voor je uitzoeken en kom er nog bij je op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

ciske

Ben benieuwd Danielle of sagrace ons hier binnenkort ken vertellen of je inderdaad er voor gezorgd hebt.

sagrace

dat zou heeeel fijn zijn, want inmiddels hebben we 2 rekeningen van UPC gekregen (ondanks het feit dat we geen tvsignaal ontvangen), deze wijzen ons weer naar tele2....omdat ze zeggen dat ze wel de bandbreedte leveren...pfffff

sagrace

waar tele2 ook echt op moeten letten is dat als je nu de postcodecheck doet ze nog steeds het hele pakket aanbieden op mijn adres....wijzig dat!
we gaan terug naar upc, we zijn wel veel geld kwijt door dit gedoe en ik verwacht nog steeds een vergoeding en een bevestiging van tele2. Ik hoop dat er snel contact met mij opgenomen wordt. We zijn van plan nu wel de rechtsbijstand in te schakelen.

ciske

Je ziet dat overstappen vaak meer ellende geeft dan plezier, dan beter iets duurder uit en goed internet en telefoon en eventueel nog de tv.

Ik spreek uit ervaring :wink:

sagrace

ja precies! :) uiteindelijk scheelde het niet eens zo veel!

hansie023

Ongelezen bericht door hansie023 »

Ik heb per 19 September internet afgesloten bij tele 2. Hierbij beloofde zij 20 mb te kunnen leveren. Helaas krijg ik maar 8 a 9 mb, omdat ik 200 meter teveel van de centrale af woon. Nu betaal ik wel voor de 20 mb en veranderen zij hier niets aan. Hierbij voel ik me belazerd. Bij andere profiders waren ze wel zo eerlijk om te zeggen dat ik niet de 20 mb geleverd kon krijgen. Tele twee gebeld en hier stuurde ze me van het kasje naar de muur. Wat kan ik hier nou mee? Ik wil van mijn abbonnement af!!

ciske

Tele twee gebeld en hier stuurde ze me van het kasje naar de muur. Wat kan ik hier nou mee? Ik wil van mijn abbonnement af!!
Je zal toch een jaartje uit moeten zitten, snap niet zo dat als andere providers zeggen tegen je dat je te ver van de centrale zit, dat je dan geloofd dat je bij tele2 deze snelheid krijgt.

sagrace

nou ik ben van ze af, althans ik krijg een schadevergoeding van 60 euro,,, hoop dat het snel wordt bijgeschreven... nu weer terug bij UPC dus... succes allemaal
:wink:

J@@N

Ongelezen bericht door J@@N »

hansie023 schreef:Ik heb per 19 September internet afgesloten bij tele 2. Hierbij beloofde zij 20 mb te kunnen leveren. Helaas krijg ik maar 8 a 9 mb, omdat ik 200 meter teveel van de centrale af woon. Nu betaal ik wel voor de 20 mb en veranderen zij hier niets aan. Hierbij voel ik me belazerd. Bij andere profiders waren ze wel zo eerlijk om te zeggen dat ik niet de 20 mb geleverd kon krijgen. Tele twee gebeld en hier stuurde ze me van het kasje naar de muur. Wat kan ik hier nou mee? Ik wil van mijn abbonnement af!!
Heb je daar bewijzen van;

Zo ja, stel ze in gebreke.
Zo nee, dan heb je pech.

Je kan hier http://www.bbned.nl/netwerk/postcodecheck zelf de afstand tot de centrale bekijken.

Gesloten