LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele 2
Tele 2
Tele 2 zou 8 nov jl een alles-in-1 pakket afleveren op nr. 28, maar het kwam op nr. 6 in hetzelfde gebouw. Vervolgens moest ik een verhuisbericht doorgeven en moet je weer 3 weken wachten en hopen dat het pakket dan wel op het goede nummer afgeleverd wordt. En dat in een gebouw voor motorisch gehandicapten die vnl. communiceren dmv telefoon en internet en meer dan gemiddeld naar tv kijken...Dit geldt ook voor mijn moeder voor wie het pakket is. Na 16 jaar buitenland woont ze weer in Nederland. Niet bepaald een warm welkom van Tele-2
-
Re: Tele 2
Beste ehermans,
Wat vervelend dat de oplevering van het abonnement van je moeder niet naar tevredenheid verloopt. Als ik je hier nog bij kan helpen dan hoor ik het graag! Zou je in dat geval postcode/huisnummer en klantnummer van het abonnement kunnen sturen naar [email protected] o.v.v. trosradar/ehermans? Met deze gegevens kan ik kijken wat ik voor je kan doen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Wat vervelend dat de oplevering van het abonnement van je moeder niet naar tevredenheid verloopt. Als ik je hier nog bij kan helpen dan hoor ik het graag! Zou je in dat geval postcode/huisnummer en klantnummer van het abonnement kunnen sturen naar [email protected] o.v.v. trosradar/ehermans? Met deze gegevens kan ik kijken wat ik voor je kan doen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Beste ehermans,
Bedankt voor de gegevens! Ik ga dit oppakken en kom hier z.s.m. op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Bedankt voor de gegevens! Ik ga dit oppakken en kom hier z.s.m. op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Beste ehermans,
Mijn collega heeft je telefonisch helaas nog niet kunnen bereiken. Zou je me per e-mail nog kunnen laten weten op welke datum/tijdstip en op welk telefoonnummer je het beste bereikbaar bent? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Mijn collega heeft je telefonisch helaas nog niet kunnen bereiken. Zou je me per e-mail nog kunnen laten weten op welke datum/tijdstip en op welk telefoonnummer je het beste bereikbaar bent? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Beste ehermans,
Bedankt voor je reactie! Ik geef je bereikbaarheid door aan mijn collega zodat er contact met je opgenomen kan worden.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Bedankt voor je reactie! Ik geef je bereikbaarheid door aan mijn collega zodat er contact met je opgenomen kan worden.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Tele2 heeft mij, n.a.v mijn berichtje op dit forum, gebeld en hebben een financiële vergoeding voor alle ongemakken en frustratie geregeld. Ondanks dat mijn moeder helaas toch niet eerder dan 6 december aangesloten kan worden, vind ik dit een goed gebaar.
-
Beste ehermans,
Fijn dat er alsnog duidelijkheid is over de opleverdatum, mijn excuses dat het niet mogelijk is om de oplevering te versnellen. Mijn collega neemt zoals afgesproken na de opleverdatum nog contact op om na te gaan of de diensten naar tevredenheid werken. Ook maakt mijn collega zoals afgesproken de compensatie in orde. Mocht je nog vragen hebben hierover dan hoor ik het graag!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Fijn dat er alsnog duidelijkheid is over de opleverdatum, mijn excuses dat het niet mogelijk is om de oplevering te versnellen. Mijn collega neemt zoals afgesproken na de opleverdatum nog contact op om na te gaan of de diensten naar tevredenheid werken. Ook maakt mijn collega zoals afgesproken de compensatie in orde. Mocht je nog vragen hebben hierover dan hoor ik het graag!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2