Hier een kopie van mijn mailtje aan Tele 2:
18 november 2008
Vandaag tel/internet/pin afgesloten in mijn schoenmakerij.
Korte Bloemlezing:
-half augustus 2008 overgestapt van kpn naar tele 2 totaal. Zou ong. 10 dagen een "leentelno"."krijgen, daarna weer het oude kpnno. waarmee we in het tel.boek staan.
Duurde uiteindelijk 3 mndn voor we ons oude no. weer terug hadden. Meer dan 9x hierover gebeld en een compensatie beloofd gekregen van €12, op de eerste fakt.(nog niet ontvangen)
-Op de nog niet betaalde factuur stond "autom. incasso. Na een herinnering hierover, "heb ik gebeld en een dame meldde mij dat er op de fact. ook nog helemaal geen poging tot incasso was gedaan. 1000excuses, we doen het alsnog.
-In de tussentijd ook nog een brief gekregen van Herwin V.d. Kamp:"we hebben nog niet geinc., we doen dit alsnog,Excuses".
-Vandaag afgesloten:u heeft niet betaald !!"?
Alles uitgelegd. "1000x excuses, wederom".
Ik bied zelf aan om de betaling dan maar handmatig te doen, mits ik wel weer vandaag aangesloten wordt, want men kan niet pinnen.
"Meneer, het is onze fout, u kunt er niets aan doen, maar ik kan u pas aansluiten als we de betaling binnen hebben, dus reken op 3 dagen"!!? "Als ik nu contant betaal bij de bank en u het betalingbewijs doorfax, kan ik dan wel weer vandaag aangesloten worden ?"
"Nee meneer, ook dan duurt het 3 dagen", aldus de """""Klantenservice"""""""".
*Graag de beloofde €12 direct overmaken op mijn bankrekno.(BIJ U BEKEND)
*Graag compensatie voor mijn 2 telefoongesprekken vandaag.
*Graag compensatie voor het half uur dat ik aan de tel. ben geweest en niet heb kunnen werken.
*Graag compensatie voor de 3 maanden dat we tel. niet bereikbaar waren en er ongetwijfeld klanten hebben gebeld en gedacht hebben dat we gesloten waren en hun schoenen elders hebben laten repareren.
*Graag compensatie voor het feit dat er vandaag niet gepind kon worden en een mevrouw die een leren A-4 tas (van €99,99)wilde kopen, zei dat ze wel even bij de bank ging pinnen, maar niet terug kwam.
Graag uw reactie en financiele compensaties op korte termijn.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele 2
Re: tele 2
Dit soort verzoeken kunt u beter schriftelijk aangetekend indienen ( de kosten daarvan ook meteen declareren.
BTW tele 2 heeft niets te maken met al dan niet kunnen pinnen in een zaak. Daar gaat een andere instantie over.
U bent wat dat betreft slachtoffer van een geslaagde babbeltruc
BTW tele 2 heeft niets te maken met al dan niet kunnen pinnen in een zaak. Daar gaat een andere instantie over.
U bent wat dat betreft slachtoffer van een geslaagde babbeltruc
-
strfstreur
Ben vanmorgen vroeg gebeld door tele 2 en alles is weer in orde.
Onbegrijpelijk dat die 2 jongens van de helpdesk van gisteren dit niet zo snel konden oplossen.
Stef
Onbegrijpelijk dat die 2 jongens van de helpdesk van gisteren dit niet zo snel konden oplossen.
Stef
-
engeltje31
hier ook een reactie van mij over tele2.mijn partner en ik heb hebben allebei een abbo bij tele2,nu gebeurd t ons voor de 2e keer,dat men vanwege hoogverbruik ons eerst afsluit,terwijl wij nog geen rekening hebben ontvangen,een betalingsregeling valt bij hun niet te treffen,men wil t hele bedrag ineens op hun rekening hebben,terwijl t teveel betaalde bedrag dan weer verrekend zou worden,met de volgende nota,wij hebben in ieder geval spijt van tele2,netjes word je niet echt behandeld.