Ik heb gebeld voor 3 weken terug met tele2 om lid te worden je krijgt na een gesprek een band waar alles besproken word op het laatst zeg ik oke en ik denk klaar is kees. Ik zou brieven thuis krijgen met daar alles op over een contract en de gegevens niks heb ik gehad (jaaa 2 weken later een pakket) met de spullen erin en een brief met welkom maaar geen papieren van een contract of iets waar instond dat ik me aan regeltjes moet houden
nu wil ik opzeggen alles was aangesloten en het werkt mijn internet een stuk langzamer mijn telefoonnummer wou ik meenemen maar dat duurt een week en geen lokale televisie en geen tv op de slaapkamer (moet ook nog 5euro per maand kosten moet ook nog een kastje bij van tele2) nu ben ik met juridische stappen bezig om er van af te komen
Ik kan er alleen van af komen zeggen ze bij tele2 als ik 500euro betaal
Kan iemand mij zeggen of ik dit win of verlies
groeten evert van veluw
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele 2
Re: tele 2
Nadat je akkoord bent gegaan zou je een bevestigingsbrief moeten krijgen waarna je 7 dagen bedenktijd hebt. Dat je extra moet betalen voor een extra decoder is niet zo raar, is bij UPC bijvoorbeeld ook zo. Geen reden om het contract te laten ontbinden lijkt me.
Re: tele 2
maar ik heb geen bevestigingsbrief gekregen waar in staat dat je binnen 7werkdagen kan opzeggen ik heb helemaal niks gehad alleen maar een doos met een papier erbij van welkom en verder niks
groeten evert en bedankt voor je reactie
groeten evert en bedankt voor je reactie