Sinds januari probeer ik nu werkende diensten van Tele2 te krijgen. Volgens Tele2/KPN zelf zou ik op mijn adres gebruik kunnen maken van Tele2 en zou Tele2 ook zorgdragen voor de overstap en mijn huidige, relatief dure provider opzeggen middels een overstapservice.
4 maanden, talloze dure telefoontjes en een 7 tal ( ) KPN en Tele2 monteurs later blijkt dat KPN eerst een nieuwe ISRA aansluiting moest realiseren. Deze blijkt na 6 keer meten niet te werken (goh ) De aansluiting is vervolgens op een verkeerd adres opgeleverd en moest middels een administratieve handeling `verhuisd` worden hetgeen nóg 3 weken zou duren. Hier ging ik uiteraard na zo lang wachten niet mee akkoord.
Nu betaal ik sinds januari al voor niet werkende diensten van Tele2 en tevens ook nog voor mijn oude provider, ondanks de zogenaamde overstapservice van Tele2. Je snapt natuurlijk wel dat ik mijn contract voor de niet werkende diensten bij Tele2 opzeg. Zelfs het zoeken naar het adres waar ik mijn opzegging naartoe moest sturen was voor de callcentermedewerker een hele opgave (Dik 5 minuten ). Ik verwacht dat de opzegging niet zonder slag of stoot zal gaan maar waarschuw bij dezen Tele2 als ik ook nog eens een boete voor contractbreuk zal krijgen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 aansluiting niet te realiseren
-
Re: Tele2 aansluiting niet te realiseren
je kan tele2 opzeggen als ze niet leveren waarom je gevraagd hebt, Maar je kan beter een brief sturen dat ze er voor moeten zorgen te leveren, binnen 14 dagen en anders je contract ontbindt.
-
Beste keekebeeke,
Wat vervelend dat bij de oplevering van je abonnement problemen ontstaan zijn en dat de overstap niet naar tevredenheid gelopen is. Als ik je hier nog bij kan helpen hoor ik het graag! Zou je in dat geval je postcode, huisnummer en klantnummer naar [email protected] willen sturen o.v.v. keekebeeke/trosradar? Dan ga ik dit voor je oppakken!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Wat vervelend dat bij de oplevering van je abonnement problemen ontstaan zijn en dat de overstap niet naar tevredenheid gelopen is. Als ik je hier nog bij kan helpen hoor ik het graag! Zou je in dat geval je postcode, huisnummer en klantnummer naar [email protected] willen sturen o.v.v. keekebeeke/trosradar? Dan ga ik dit voor je oppakken!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Beste Keekebeeke,
Onlangs heb ik je om je gegevens gevraagd zodat ik je probleem in behandeling kan nemen. Hier heb ik echter nog geen reactie op ontvangen.
Zou je me alsnog je gegevens kunnen sturen zodat ik je verder kan helpen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Onlangs heb ik je om je gegevens gevraagd zodat ik je probleem in behandeling kan nemen. Hier heb ik echter nog geen reactie op ontvangen.
Zou je me alsnog je gegevens kunnen sturen zodat ik je verder kan helpen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Beste keekebeeke,
Onlangs heb ik je gevraagd om je gegevens te sturen zodat ik je probleem in behandeling kon nemen. Helaas heb ik hierop geen reactie meer van je mogen ontvangen. Ik ga er dan ook vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Mocht dit desondanks niet het geval zijn, dan adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice via http://www.tele2.nl/klantenservice.html.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Onlangs heb ik je gevraagd om je gegevens te sturen zodat ik je probleem in behandeling kon nemen. Helaas heb ik hierop geen reactie meer van je mogen ontvangen. Ik ga er dan ook vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Mocht dit desondanks niet het geval zijn, dan adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice via http://www.tele2.nl/klantenservice.html.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
ik denk dat Keekebeeke het eens heeft bekeke en naar een andere provider is uitgeweke