ik ben bijna een jaar klant van tele2.
ik werd gebeld door tele2 met de vraag of alles naar wens was, dit was niet het geval.
want de videotheek levert films die kapot zijn waar ik wel voor moet betalen, de hd recorder kan niks opnemen want dan storen alle tv zenders, het opgenomen beeld is van zulk slechte kwaliteit dat ik daar niet naar kan kijken. enige dat goed werkt is het internet en de telefonie is redelijk, vaak als ik met iemand praat valt de verbinding kort weg.
tele2 bood haar excuses aan en vertelde mij dat ik vanwege de overlast gratis ere divisie live mag kijken, dit vond ik prima ,vervolgens zou er een monteur van tele2 op de hoogte gebracht worden om mij te helpen met de problemen van de hd recorder, (vaak doet deze het niet en moet ik het systeem resetten).
om tele2 ere divisie live te kunnen ontvangen moest ik akoord gaan met de voorwaardes die de telefoniste aan mij vertelde via de telefoon, dit werd opgenomen op een bandje. waarin hij mij vroeg of ik akkoord ga met gratis ere divisie live. mijn antwoord:ja, hij stelde mij nog wat vage vragen die tijdens het telefoongesprek niet goed tot mij doordrongen ivm drukte thuis.
vervolgens zou ik worden doorverbonden naar de technische dienst voor mijn problemen met de hd recorder maar de verbinding werd door tele2 verbroken en ik kreeg het bel me niet register aan de lijn.
ik had van te voren nog verteld dat ik weg wil bij tele2 omdat ik ga verhuizen en een andere provider wil proberen, dit was geen probleem, aldus de tele2 telefonist.
even later had ik ere divisie live maar nog steeds een kapotte had recorder en kreeg ik een brief met de bevestiging van ere divisie live en mijn contract gegevens.
niet wetend dat deze brief en dat bandje dat is opgenomen mijn nieuwe contract is. ik heb 7 dagen bedenktijd en de brief is gedateerd van 12 mei 2011 ik belde op 19 mei 2011 op om mijn contract te annuleren, dit kon niet want het bandje was ingesproken op 10 mei 2011.
vervolgens vroeg ik om mijn contract wat ik blijkbaar mondeling aan de telefoon ben aangegaan om dat te mogen beluisteren maar dat mocht niet.
volgens de telefoniste heb ik daar niks aan?!?
en nu na enige woordenwisseling zit ik een nieuw jaar vast aan tele2.
ik vind het schandalig dat zij mij en dit principe ook in heel Nederland toepassen. om mensen via een telefoontje een contract te geven,.
tele2 vertelde mij dat ik een bevestigingsbrief heb gehad die ik nooit gekregen heb.
alleen een onduidelijke brief wat mijn abbonnement schijnt te zijn,
ik wil van tele2 af omdat zij slechte service hebben gelevert en een slecht product maar nu lijkt dit niet te kunnen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele2 en ineens zit ik er weer een jaar aan vast.
tele2 en ineens zit ik er weer een jaar aan vast.
Laatst gewijzigd door ennu? op 19 mei 2011 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: tele2 en ineens zit ik er weer een jaar aan vast.
ennu? schreef:
om tele2 ere divisie live te kunnen ontvangen moest ik akoord gaan met de voorwaardes die de telefoniste aan mij vertelde via de telefoon, dit werd opgenomen op een bandje. waarin hij mij vroeg of ik akkoord ga met gratis ere divisie live. mijn antwoord:ja, hij stelde mij nog wat vage vragen die tijdens het telefoongesprek niet goed tot mij doordrongen ivm drukte thuis.
dit zijn van die rotgeintjes van providers, ik denk toch wel dat je er nog een jaar aan vast zit, hier boven staat duidelijk dat je ja zegt.
probeer alsnog het juridisch loket of een rechtswinkel. succes.
-
Tele2 Webcare
Beste ennu?,
Erg vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de verlenging van je contract! Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij je postcode, huisnummer en klantnummer sturen? Deze gegevens kun je sturen naar [email protected] o.v.v. "ennu? / trosradar".
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Erg vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de verlenging van je contract! Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij je postcode, huisnummer en klantnummer sturen? Deze gegevens kun je sturen naar [email protected] o.v.v. "ennu? / trosradar".
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
beste tele 2 ten eerste mag men naar een jaar op zeggen en daar naar permaand van daar dat ik ook wegens slecht beeld traag internet de boel er uit heb gegooit zorg eerst maar eens dat de spullen beter gaan werken
goh wat ben ik blij, tele 2 zat fout, zij hadden gezegd dat ik telaat was met opzeggen van een ongewild abonnement, ik moest binnen 7 werkdagen reageren en ik deed dit binnen 8 werkdagen, wat tele2 vergat was dat er een weekend tussen zat, hierop kon tele 2 niks anders doen dan mij gelijk geven en het ongewilde abbonnement beeindigen, ook exuses gehad dat dit zo is gelopen en dat het callcentre van tele2 word aangepakt omdat er meer miststanden zijn,.
ik hoop dat het aan het slechte callcentre ligt en niet aan tele2. en dat de samenwerking tussen beiden een stuk beter worden waardoor de service naar de tele2 klanten stukken vooruit zal gaan,.
ik ben blij dat ik van tele2 af ben gekomen en ben nu aan het orienteren op een andere aanbieder.
ik hoop dat het aan het slechte callcentre ligt en niet aan tele2. en dat de samenwerking tussen beiden een stuk beter worden waardoor de service naar de tele2 klanten stukken vooruit zal gaan,.
ik ben blij dat ik van tele2 af ben gekomen en ben nu aan het orienteren op een andere aanbieder.