LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 gedoe

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Reber Dosky

Tele2 gedoe

Ongelezen bericht door Reber Dosky »

Ik ben nog net klant bij Tele2 en is mijn problemen zijn al begonnen. mijn eerste advies is dat niemand nog klant wordt bij Tele2. Ze zijn echt oplichters. De klantenservice van hen kan alleen maar naar klachten luisteren meer kunnen ze niet doen. Ik heb internet, Tv en telefonie pakket genomen 2 of 3 weken terug, brief gekregen dat de geplande opleverdatum is op 16.06.09, wat betekent dat? Op die datum komt alleen signaal op mijn lijn meer niet. en ik moet wachten tot 26-06-09 pas komt een monteur langs, dat allemaal betekent dat ik 2 weken geen internet, tv en telefonie heb. Waarom wordt dit soort dingen niet van te voor aangegeven? Tele2 heeft duidelijk gezegd dat ik geen dag zonder internet zouden blijven met de overgang. Ik ben woedend.

Ulbe

Re: Tele2 gedoe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Deze ellende heb ik bij Ziggo ook gekend, :(

Dezelfde problemen, halve installatiepakketten leveren, signaal stond al op de huisaansluiting modem was geleverd, maar aansluitmateriaal dus niet,

Dus geen internet en telefoon!, gesodemieter gehad met de nummerportatie van KPN naar Ziggo, Digitale decoder kapot, terugsturen, naar Ziggo,

Het apparaat was niet kapot!, na diverse malen overschakelen naar een andere zender ging het beeld op zwart!, later blijkt dat deze Samsung decoder een wrak low Budget apparaat is vol softwarefouten!,

Samsung en Ziggo steken de kop in het zand, en laten de klanten doormodderen met dit brandhout!, kennissen van mij gingen ook naar Ziggo, zelfde apparaat gekregen met dezelfde fouten die ik constateerde,

Ik heb via een verkoopsite voor een prikkie een Humax gekocht, en nu geen problemen meer gekend,

De Samsung is gedegradeerd naar de rommelzolder!, ik wil een ander de ellende niet aandoen om het ding op internet te verkopen,

M.a.w. de meeste internetproviders hebben de zaken nog zeker niet op orde, het wordt weliswaar een beetje beter, maar echt top zal nog heel lang duren, :(

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

WebServiceTele2

Re: Tele2 gedoe

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte  Reber Dosky

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Tele2 webservice

Gesloten