LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 hoofdpijn ! Slechte service

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Banoman

Tele2 hoofdpijn ! Slechte service

Ongelezen bericht door Banoman »

Hallo !

Ik heb vorige week een brief gekregen van tele2 dat het contract wordt opgezegd wegens wanbetaling . Hier klopt niets van ik heb tele2 meerdere malen hierover gebeld . Ik heb tele2 alle betalings bewijzen door gestuurd en hun reactie is dat ik nu contact moet opnemen met ggn .

Wat voor een flauwekul is dit?

Ik heb tele2 al 10 keer gezegd dat ik alles heb betaald wat is dit nu met GGN ik heb geen zaken met GGN .
Ik heb geen enkele aanmaming gekregen van niets ! Ik heb tele2 zelfs alle screenshots gestuurd van mijn mail box dat ik geen emails heb ontvangen hierover .

Als reactiie op de email naar [email protected] krijg ik terug :
Goedemorgen<

De handmatige betalingen zijn ingeboekt in ons systeem voor verdere vragen
verwijs ik u naa
incassobureau GGN.

Zeg wat ?

Waarom zou ik dat doen ?
Wie vergoed al deze rommel ??Ik kan maar blijven bellen ! Dit schiet gewoon niet op!

heb ik weer contact opgenomen met tele2 en die wisten me te zeggen dat ze niets meer voor me kunnen doen ik moet het maar regelen met GGN . :evil:

Waarom weet ik niets van een achterstand? Er staan geen open facturen hoe komen jullie op een achterstand tele2 ! :twisted:

Na weer een hoop gebel (0900 nummers) wist tele2 klanten service mij Zaterdag te vertellen dat er NIETS van mij staat bij ggn . Ze zouden alles natrekken en mij maandag terug bellen . Natuurlijk niets ,ze bellen gewoon niet terug . Weer ja weer terug gebeld gisteren toen kreeg ik weer te horen dat ik vandaag 31 jan terug gebeld zou worden . Ja NIETS dus

Ik zit nu al bijna 2 weken te bellen en mailen zonder resultaat . Ik ben er al doodziek van ! Mijn contract word beindigd omdat ik niet betaald zou hebben maar ik zie geen enkel bewijs hiervan .

Ik heb toen besloten een acount te registreren op tele2 forum .
Na dat ik mijn topic heb geplaats wordt het direkt bewerkt door Danielle van Tele2 en krijg ik een warning :evil: :twisted: :twisted:

*Bericht aangepast, flamewar en schreeuwen is niet toegestaan. Daarnaast is het forum voor en door consumenten, zie onze forumregels*

Tele2 klanten service / support waardeloos !

ciske

Re: Tele2 hoofdpijn ! Slechte service

Ongelezen bericht door ciske »

Als je bewijzen hebt dat je op tijd hebt betaalt ga dan naar het juridisch loket in jouw woonplaats en vraag daar advies.

Banoman

Ongelezen bericht door Banoman »

ciske schreef:Als je bewijzen hebt dat je op tijd hebt betaalt ga dan naar het juridisch loket in jouw woonplaats en vraag daar advies.

Bedankt voor je reactie ciske

Ik bel juridisch loket zo even voor een afspraak . Ik heb het gevoel dat ik geen andere uitweg meer heb .

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Neem dan wel je papieren mee waarop staat dat je betaalt hebt zodat hun je meer richtlijnen kennen geven.

Bij ons kan je zonder afspraak maar goed hoop dat je snel terecht kan.

succes.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je kan net zo goed meteen een geschil aanspannen tegen Tele2 via http://www.sgc.nl

Gaat helemaal online. Lekker makkelijk. Er staan al zoveel lijdenswegen over Tele2 op dit forum dat je het beste kan kiezen om hier zo snel mogelijk een eind aan te maken door een geschil aan te spannen. Geloof me, dit is veel minder werk dan proberen er met Tele2 en GGN uit te komen

En vergeet niet meteen 100 euro te vorderen als schadevergoeding voor de tijd en moeite die je nodeloos in je geschil met Tele2 hebt moeten steken.

Zie ook http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=4069

Gesloten