LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 is een puinhoop!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Lauwtje

Tele2 is een puinhoop!!

Ongelezen bericht door Lauwtje »

Zo, eindelijk een ander bellen, internet en televisie abbonoment afgesloten dus hopelijk geen gezeur meer met tele2.
2 maanden aan het genieten van de wapenstilstand met tele2 en ja hoor 1 email van tele2.
Of ik ff zo en zo veel wil betalen binnen een paar dagen.
huh?!?! ik heb alles betaald.....
10 minuten later mailtje nummer 2 of ik een ander bedrag van zo en zo veel wil betalen.....
Ik snapte er niets van dus ik zou de onchtend erna meteen maar gaan bellen om een beetje duidelijkheid te krijgen.
Ik word wakker kijk op me telefoon.... een sms van tele2 of ik zo spoedig mogelijk het bedrag van 126.75 over wil maken....
Dit gaat te ver ik ga nu bellen!!
gebeld en blijkt dat er nog een rekening van december open staat en van januari...
Okee dan zal ik die betalen alleen vreemd dat ik daar eind februari pas bericht van krijg maar goed wil van tele2 af dus ik ga meteen betalen.
De 29ste meteen betaald via internet bankieren bedrag is afgeschreven dus eindelijk van het gezeik af.
Vandaag 7-3 een brief op de mat met daarin het verzoek om voor de 19e te betalen anders word ik afgesloten....
Ik ben al afgesloten sterker nog ben geen klant meer!!
Ik gebeld en mevrouw aan de telefoon beweert gewoon glashard dat het niet betaald is.
Ik moet dus een betalingsbewijs sturen naar [email protected]
Mijn moeder die deze rekeningen voor mij betaald heeft gebeld en uitgelegd wat er speelt en ze belt zelf ook even met tele2.
Ze moet dus een bewijs sturen.
Dit gedaan naar 2 verschillende mail adressen en want denk je??
Ze hebben het nu een halve dag later nog steeds niet binnen.
Waar maak je je druk om zul je denken het gaat pas over een dag.
Ik heb dit probleem eerder gehad en moest ik dus 2 maanden via Intrum Justitia betalen en ik weiger dit nu weer te doen.
Juist door een eerdere ervaring heb ik mijn moeder gevraagd meteen het geld over te maken om verdere problemen te voor komen en nog steeds heb ik een hoop gezeik.
Ik hoop echt dat dit zo snel mogelijk word opgelost en nog meer hoop ik dat tele2 iets gaat doen aan de manier waarop ze hun administratie bij houden want het is toch van de gekke dat er elke keer zo veel geld afhandig gemaakt word via hun zelf en via Intrum.....

A.niem

Re: Tele2 is een puinhoop!!

Ongelezen bericht door A.niem »

Lauwtje schreef:gebeld en blijkt dat er nog een rekening van december open staat en van januari...
Het lijkt me dat niet alleen Tele2 de boekhouding niet op orde heeft. Als de rekeningen gewoon op tijd betaald waren, was er nu niks aan de hand. Wordt er regelmatig toch een rekening over het hoofd gezien, stel dan automatische incasso in, kan het niet nog eens voorkomen. Het probleem is tenslotte begonnen toen u wat was vergeten...

Lauwtje

Het was ingesteld op automatische incasso....
Ik krijg meestal op de datum dat ze hebben geprobeerd het bedrag af te schrijven een mail dat het niet gelukt is.
Ongeveer 6 weken daarna krijg ik een acceptgiro thuis gestuurd en pas een maand a 6 weken daarna een brief met het verzoek z.s.m te betalen om afsluiting te voorkomen.
Als t mijn eigen fout was geweest had ik er geen hijsa van gemaakt maar aan gezien dit al de zoveelste keer is................................

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

Ze proberen het bedrag af te schrijven en als dat niet lukt is het hun fout????

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Lauwtje schreef:Het was ingesteld op automatische incasso....
Ik krijg meestal op de datum dat ze hebben geprobeerd het bedrag af te schrijven een mail dat het niet gelukt is.
Ongeveer 6 weken daarna krijg ik een acceptgiro thuis gestuurd en pas een maand a 6 weken daarna een brief met het verzoek z.s.m te betalen om afsluiting te voorkomen.
Als t mijn eigen fout was geweest had ik er geen hijsa van gemaakt maar aan gezien dit al de zoveelste keer is................................
Dit noem ik een geweldige betalingsmoraal. :twisted:

A.niem

Ik vind het nog aardig van Tele2 dat ze pas na 12 weken! een zaak doorsturen naar een incassobureau. In die 12 weken zijn er al 2 á 3 nieuwe facturen bijgekomen. En het is een dienst, dus kunnen ze dit nooit terugeisen zoals met goederen. Ik had verwacht dat zo´n maatschappij er al wel eerder de stekker uit zou trekken.
Lauwtje schreef:Als t mijn eigen fout was geweest had ik er geen hijsa van gemaakt maar aan gezien dit al de zoveelste keer is................................
En wie zijn fout is het dan dat er op de dag van het incasseren niet genoeg geld op de rekening staat? van Tele2? Lijkt mij niet...

Lauwtje

Als jullie iets beter lezen zouden jullie snappen wat ik bedoel.
Het geld is afgeschreven maar bij tele 2 kunnen ze die betaling niet vinden.
Heb over mijn vorige probleem ook al een stuk geschreven hier.
Lekker aardig als ze "per ongeluk"je zaak naar t incasso sturen en vervolgens zeggen ja sorry mevrouw u heeft gewoon pech ik zie indd dat het betaald is.....
Aardig he van tele2 :roll:

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

je hebt toch dan de betalingsbewijzen?
zoek ze op,copieer ze met de pc dan he?
zet ze in een mail en stuur die naar tele 2??
betaald is betaald..simpel...

maar als je weet dat tele 2 het de eerste eigenlijk zou afhouden ,en dat kan bij jou niet?dat zie je toch op je afschrift?
en dan onderneem je toch op tijd zelf actie??

mijn broertje heeft ook begeleidend wonen gedaan en die heeft die fratsen nog nooit gehad?

Mousy

Ongelezen bericht door Mousy »

Vind ik ook. Als je weet dat er niet automatisch betaald kan worden en je geen accept ontvangt en wel een abo hebt dan weet je toch ook, dat er hoe dan ook wel kosten betaald moeten worden. Je had het ook zelf kunnen overmaken via een overschrijving. Een slordigheidje van jezelf.

A.niem

Lauwtje schreef:Als jullie iets beter lezen zouden jullie snappen wat ik bedoel.
Het geld is afgeschreven maar bij tele 2 kunnen ze die betaling niet vinden.
Heb over mijn vorige probleem ook al een stuk geschreven hier.
Lekker aardig als ze "per ongeluk"je zaak naar t incasso sturen en vervolgens zeggen ja sorry mevrouw u heeft gewoon pech ik zie indd dat het betaald is.....
Aardig he van tele2 :roll:
Volgens mij lees ik het toch goed. Beide partijen de administratie niet op orde (hoewel ik dat van Tele2 nog wil betwijfelen) en na een aantal herinneringen pas betaald. Je schreef namelijk eerst:
Lauwtje schreef:gebeld en blijkt dat er nog een rekening van december open staat en van januari...
Okee dan zal ik die betalen alleen vreemd dat ik daar eind februari pas bericht van krijg maar goed wil van tele2 af dus ik ga meteen betalen.
De 29ste meteen betaald via internet bankieren bedrag is afgeschreven dus eindelijk van het gezeik af.
Hebben jullie die betaling wel uitgevoerd met het juiste betalingskenmerk en naar het juiste rekeningnummer? Misschien kunnen ze de betaling niet plaatsen, omdat er geen betalingskenmerk bij staat en zit daar het probleem.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

je moet factuurnr en klantnr vermelden
en ik heb toen het een keer misging ook nog mijn telefoon nr erbij gedaan,...niks mis gegaan?
had nog niet eens een mail gehad dat ik te laat was met betalen..maar ja wat ik zeg zelf even in de gaten houden he...of het afgehouden is...

nog even die gegevens van je fact nr en klantnr staan op je online factuur...

Gesloten