Van de één op de ander dag, vanaf Dinsdag 3 juni, heb ik geen internet en telefoon meer. Wat doe je bij een storing , je belt je provider, TELE2, om het probleem te melden … met je prepaid Mobiel. Ik heb inmiddels 7x gebeld om mijn klacht opgelost te krijgen !
De eerste keer was het antwoord: ”wij, TELE2, hebben een landelijke storing en Uw aansluiting is ook betrokken”. De storing wordt niet verholpen.
De volgende dag weer gebeld met TELE2 en het antwoord is: “er is geen landelijke storing en wij gaan nu controleren waar de fout zit. Na een tijd te hebben gewacht het antwoord: “alles is in orde bij ons, de fout ligt bij KPN. Wij nemen contact op met KPN en U wordt voor een afspraak gebeld”. Inderdaad werd ik gebeld door KPN voor een afspraak dat een monteur zou langs komen. Afspraak gemaakt voor de volgende dag tussen 10:00 en 12:00.
De volgende dag zo tegen13:00 nog geen monteur van KPN, dus weer TELE2 gebeld hoe dat zit met die monteur. Het antwoord van TELE2: “wij gaan dat even informeren, wacht U even ? Na een tijdje wachten het antwoord: “dat klopt dat er geen monteur is geweest want het probleem ligt niet bij KPN maar bij TELE2. Wij bellen U aan het eind van de middag terug”. Er wordt NIET niet terug gebeld door TELE2.
De volgende dag weer TELE2 gebeld. Het antwoord van TELE2: “wij zijn bezig, U wordt terug gebeld”. TELE2 laat weer niets van zich horen !
Dan is het inmiddels Pinksteren, weer 2 dagen dat er niets gebeurd !
Dinsdag na Pinksteren weer TELE2 gebeld. Het antwoord van TELE2: “wij zijn het aan het uitzoeken, U wordt terug gebeld binnen 2 dagen”. TELE2 belt niet terug in die 2 dagen.
Volgende dag weer TELE2 gebeld ( inmiddels dag 9). Het antwoord van TELE2: “ er is 2 dagen geleden een ticket aangemaakt (hoe is het mogelijk, ik heb dagen geleden mijn klacht kenbaar gemaakt!) en U wordt één dezer dagen terug gebeld.
Het antwoord bij elk contact met TELE2 is elke keer hetzelfde en er is in, nu 9 dagen tijd, niets maar dan ook helemaal niets gebeurd !!! Ik wordt hier wanhopig van en weet niet meer wat ik nog zou kunnen doen om eindelijk weer te kunnen bellen en internetten. Bij TELE2 is het onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen om het probleem te bespreken en een goed antwoord te krijgen waar je wat aan hebt !
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELE2 - klacht over het oplossen van een storing.
Re: TELE2 - klacht over het oplossen van een storing.
Bij mij hielp het om de klacht via http://www.klacht.nl/tele2/ in te dienen. Geen gehoor bij klantenservice, maar toen ik het hier indiende had ik binnen een dag reactie .
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: TELE2 - klacht over het oplossen van een storing.
Hoi renrew,
Wat een vervelende situatie waar je in zit! Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Excuses voor mijn late reactie, we willen je graag verder helpen. Kun je me laten weten hoe de situatie er nu voor staat? Je mag ons sowieso een privébericht sturen met je gegevens, zodat we met je kunnen meekijken naar de situatie.
We ontvangen graag:
- Naam
- Adres
- Woonplaats
- Telefoonnummer
- Klantnummer
Laat je het ons weten?
Groetjes,
Romy van Tele2
Wat een vervelende situatie waar je in zit! Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Excuses voor mijn late reactie, we willen je graag verder helpen. Kun je me laten weten hoe de situatie er nu voor staat? Je mag ons sowieso een privébericht sturen met je gegevens, zodat we met je kunnen meekijken naar de situatie.
We ontvangen graag:
- Naam
- Adres
- Woonplaats
- Telefoonnummer
- Klantnummer
Laat je het ons weten?
Groetjes,
Romy van Tele2
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: TELE2 - klacht over het oplossen van een storing.
Hoi renrew,
Ik heb helaas geen gegevens van je ontvangen, daarom zullen wij dit niet meer oppakken. Mocht je alsnog vragen hebben voor ons, dan kun je dit hier aangeven, of een bericht op ons forum achterlaten: forum.tele2.nl Daar zijn ook andere forumgebruikers aanwezig om met je mee te denken en helpen wij je graag verder.
Groetjes,
Romy van Tele2
Ik heb helaas geen gegevens van je ontvangen, daarom zullen wij dit niet meer oppakken. Mocht je alsnog vragen hebben voor ons, dan kun je dit hier aangeven, of een bericht op ons forum achterlaten: forum.tele2.nl Daar zijn ook andere forumgebruikers aanwezig om met je mee te denken en helpen wij je graag verder.
Groetjes,
Romy van Tele2
Re: TELE2 - klacht over het oplossen van een storing.
Hallo Johnno40johnno40 schreef:Bij mij hielp het om de klacht via http://www.klacht.nl/tele2/ in te dienen. Geen gehoor bij klantenservice, maar toen ik het hier indiende had ik binnen een dag reactie .
Bedankt, ik zal de volgende keer de optie zeker gebruiken !
Re: TELE2 - klacht over het oplossen van een storing.
Het is een bekent probleem, ik heb dezelfde ervaring en met vele anderen.
http://www.klacht.nl/tele2/ is een goede tip.
Om het item in onderstaand forum te lezen dien je je wel te registreren op het forum van Tele2.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 8#p2027748
http://www.klacht.nl/tele2/ is een goede tip.
Om het item in onderstaand forum te lezen dien je je wel te registreren op het forum van Tele2.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 8#p2027748
Re: TELE2 - klacht over het oplossen van een storing.
Misschien kan het helpen als u reageert op het bericht van webcare? Die zijn er niet voor niets, en is ook de partij die zal reageren op andere websites, daar is webcare nu eenmaal voor.renrew schreef:Hallo Johnno40johnno40 schreef:Bij mij hielp het om de klacht via http://www.klacht.nl/tele2/ in te dienen. Geen gehoor bij klantenservice, maar toen ik het hier indiende had ik binnen een dag reactie .
Bedankt, ik zal de volgende keer de optie zeker gebruiken !