Bij Tele2 heb ik 18 april het tele2 compleet abo besteld. De oplevering is 25 juni volgens de papieren. Nu komt er dit weekend 28/29 april een folder van de KNVB binnen met de aanbieding dat KNVB-leden het tele2 compleet abo kunnen bestellen maar dan met het eerste half jaar gratis. Dat zou dus 180 euro schelen.
Ik gebeld naar de klantenservice en het verhaal uitgelegd, maar omdat ik uit de respijt periode van 10 dagen ben van het contract kan ze hier niets meer aan doen. Mijn abonnement kan niet meer gewijzigd worden. Tevens zegt ze dat mijn abonnement al in werking is gesteld... dit is pas 25 juni en ik heb nog niets ontvangen.
Mij lijkt het een administratieve verwerking in het systeem en ik heb echt geen behoefte om 180 euro te gaan betalen terwijl ik weet dat er zon aanbieding is.
Wat is het beste wat ik kan doen?
Groeten,
Martijn Broos
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 KNVB aanbieding en reeds bestelde abonnement
Re: Tele2 KNVB aanbieding en reeds bestelde abonnement
Ik denk dat gewoon betalen het enige is dat u kunt doen. Hoewel het misschien vervelend is dat even na het afsluiten van het abonnement een aantrekkelijkere aanbieding wordt gedaan, maar u heeft het aanbod zoals het was vóór deze actie nu eenmaal geaccepteerd.
Re: Tele2 KNVB aanbieding en reeds bestelde abonnement
Zoiets is me inderdaad ook duidelijk geworden, de klantenservice kan er ook niet veel meer aan doen na 3 keer bellen zonder succes.
Bedankt voor uw advies.
Bedankt voor uw advies.