LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE2 komt afspraken niet na en poeiert klanten af

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
ciske

Re: TELE2 komt afspraken niet na en poeiert klanten af

Ongelezen bericht door ciske »

Nicky_The schreef:
ciske schreef:
De handtekening is mosterd na de maaltijd
Tuurlijk alfa, ik hoop dat TS dat gezwam van jou niet serieus neemt.
Tja, ik reageerde er al niet op omdat Alfa een weg probeerd te vinden waar geen weg is..

Algemene eigenschap van Afla, hoop dat TS verstandig is. :wink:

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Nicky_The schreef:Tja, ik reageerde er al niet op omdat Alfa een weg probeerd te vinden waar geen weg is..
Je reageert niet omdat je geen inhoudelijk weerwoord hebt.

ciske

alfatrion schreef:
Nicky_The schreef:Tja, ik reageerde er al niet op omdat Alfa een weg probeerd te vinden waar geen weg is..
Je reageert niet omdat je geen inhoudelijk weerwoord hebt.

Onzin alfa, als je het mis hebt dan is dat zo.

alfatrion

Onzin Ciske, als ik sterk sta, dan is dat zo. De discussie over de vraag of er bij schadevergoeding sprake is van eigendomsoverdracht. De meerderheid hier was het met me oneens, maar dezelfde discussie bleek ook te lopen op rechtenforum.nl en daar was de meerderheid het met me eens. En de ene persoon die zijn mening van hier daar ging verkondigen kreeg de deksel op zijn kop.

Jullie twee laten het bij kwalificaties als onzin, zwam en meer van dat soort nietszeggende onzin, omdat jullie geen onderbouwing hebben. Jij toont hier zelfs meer interesseert te zijn in opmerkingen over mij maken dan over de inhoud. Afijn, meer dan ik heb gelijk, omdat ik dat vind is het niet. Ik heb er alle vertrouwen in dat wanneer Nicky of jij op rechtenforum.nl deze onzin daar verkondigen, dat zij dan het zelfde zullen aangegeven.

ciske

Alfa je zwamt weer, maar goed alsnog hoop ik dat TS dat ook door heeft.

Nicky_The

Ongelezen bericht door Nicky_The »

alfatrion schreef:Onzin Ciske, als ik sterk sta, dan is dat zo. De discussie over de vraag of er bij schadevergoeding sprake is van eigendomsoverdracht. De meerderheid hier was het met me oneens, maar dezelfde discussie bleek ook te lopen op rechtenforum.nl en daar was de meerderheid het met me eens. En de ene persoon die zijn mening van hier daar ging verkondigen kreeg de deksel op zijn kop.

Jullie twee laten het bij kwalificaties als onzin, zwam en meer van dat soort nietszeggende onzin, omdat jullie geen onderbouwing hebben. Jij toont hier zelfs meer interesseert te zijn in opmerkingen over mij maken dan over de inhoud. Afijn, meer dan ik heb gelijk, omdat ik dat vind is het niet. Ik heb er alle vertrouwen in dat wanneer Nicky of jij op rechtenforum.nl deze onzin daar verkondigen, dat zij dan het zelfde zullen aangegeven.
Als je je zo thuis voelt op het rechtenforum, blijf daar dan ook.

alfatrion

Ik laat me niet door jou vertellen wat ik moet doen of laten. Jij meent dat niet via het internet of de telefoon tot stand kan komen omdat deze ondertekend moet worden. Terwijl er geregeld overeenkomst via het internet, de telefoon maar ook in de winkel worden gesloten zonder dat deze ondertekend worden. Koop je wel eens wat in de supermarkt of de hema of iedere andere willekeurige winkel?

alfatrion

ciske schreef:Alfa je zwamt weer, maar goed alsnog hoop ik dat TS dat ook door heeft.
Jij stookt weer eens.

ciske

Nicky_The schreef:
alfatrion schreef:Onzin Ciske, als ik sterk sta, dan is dat zo. De discussie over de vraag of er bij schadevergoeding sprake is van eigendomsoverdracht. De meerderheid hier was het met me oneens, maar dezelfde discussie bleek ook te lopen op rechtenforum.nl en daar was de meerderheid het met me eens. En de ene persoon die zijn mening van hier daar ging verkondigen kreeg de deksel op zijn kop.

Als je je zo thuis voelt op het rechtenforum, blijf daar dan ook.
Goed idee, :lol:

Trouwens afla je dramt weer.

Nicky_The

Ongelezen bericht door Nicky_The »

alfatrion schreef:Ik laat me niet door jou vertellen wat ik moet doen of laten. Jij meent dat niet via het internet of de telefoon tot stand kan komen omdat deze ondertekend moet worden. Terwijl er geregeld overeenkomst via het internet, de telefoon maar ook in de winkel worden gesloten zonder dat deze ondertekend worden. Koop je wel eens wat in de supermarkt of de hema of iedere andere willekeurige winkel?
Ik hoop dat TS wel zo slim is om te weten dat dat toch echt iets heel anders is als een abonnement via de telefoon of via internet aanschaffen.

Gesloten