Hallo,
Ik heb het zo langzamerhand helemaal gehad met Tele2. Ben overgestapt een aantal maanden geleden naar internet/tv/bellen (hiervoor alleen internet) en ik ben gewoon niet tevreden. Los van het feit dat ik echt heel vaak mijn modem moet resetten, vind ik de tv-kwaliteit niet goed. Het beeld staat een paar keer per uur een paar seconde vast, geeft vervolgens een heel naar geluid, blokt het beeld en dan gaat het weer verder.
De klantenservice (altijd vreemd dat je 10 cent p/m moet betalen als zij iets niet op orde hebben), geeft toe dat het gebeurt, zegt letterlijk: dat zijn kinderziektes, daarom zijn we zo goedkoop (ik vind 70 euro per maand overigens niet goedkoop) en we weten niet wanneer het is verholpen. Doeiiii.
Ik vind het heel erg irritant dat ik wel fors betaal, maar dat ze een product leveren wat niet goed is. En dat in relatie met de reacties van de klantenservice (ook een keer die danielle gemaild, gewoon helemaal geen reactie) geeft mij het gevoel er klaar mee te zijn. Ik vind het product gewoon niet goed.
Dit kan toch niet zomaar, mogen zij die zo door laten gaan of kan ik er vanaf? Wie eet wat mijn recht is en wat ik kan doen?
Dank alvast
M. de Groot
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 levert geen goede dienst, kan ik dan van mijn contract
-
Re: Tele2 levert geen goede dienst, kan ik dan van mijn contract
Nooit opzeggen want dan zit je aan dat jaar contract vast.
Wel dreigen met Ontbinding van de overeenkomst indien ze het niet binnen redelijke termijn oplossen!
U mag wegens wanprestatie het contract Ontbinden indien ze niet voor 31 augustus dit foutloos en goed werkend hebben opgeleverd.
U moet ze een redelijke termijn geven, eventueel met nieuwe modem en zoeken van hun monteur.
Ook de KPN lijn kan nog een storing bevatten dus geef ze een redelijke tijd en 1 maand is gezien deze redelijk.
Dus U Ontbind de overeenkomt per 1 september tenzij zij een foutloze goede verbinding leveren.
Ook kunt U wegens niet geleverde diensten nog een vergoeding vragen voor de halve verbinding dus over de afgelopen maanden ½ geld vragen te verrekenen?
Meld ook de link dat U hier staat want mensen die bij Radar klagen worden vaak beter en sneller geholpen en graag een positief bericht als het opgelost is!
Succes.
Wel dreigen met Ontbinding van de overeenkomst indien ze het niet binnen redelijke termijn oplossen!
U mag wegens wanprestatie het contract Ontbinden indien ze niet voor 31 augustus dit foutloos en goed werkend hebben opgeleverd.
U moet ze een redelijke termijn geven, eventueel met nieuwe modem en zoeken van hun monteur.
Ook de KPN lijn kan nog een storing bevatten dus geef ze een redelijke tijd en 1 maand is gezien deze redelijk.
Dus U Ontbind de overeenkomt per 1 september tenzij zij een foutloze goede verbinding leveren.
Ook kunt U wegens niet geleverde diensten nog een vergoeding vragen voor de halve verbinding dus over de afgelopen maanden ½ geld vragen te verrekenen?
Meld ook de link dat U hier staat want mensen die bij Radar klagen worden vaak beter en sneller geholpen en graag een positief bericht als het opgelost is!
Succes.
Omdat U na duur telefoon gesprek van 10 cent per minuut geen bewijs heeft indien mogelijk alles bewijsbaar via E mail doen.
Dit mag indien niet mogelijk ook via mail van buren lopen als je geen verbinding zou hebben!
Dus klaag gratis via E mail en dan is de link naar deze Tros Radar site met nr 101402 ook voor hun makkelijker te vinden.
Eventueel mogen zij dan ook hier hun verhaal plaatsen, want dat is toegestaan!
Dit mag indien niet mogelijk ook via mail van buren lopen als je geen verbinding zou hebben!
Dus klaag gratis via E mail en dan is de link naar deze Tros Radar site met nr 101402 ook voor hun makkelijker te vinden.
Eventueel mogen zij dan ook hier hun verhaal plaatsen, want dat is toegestaan!
Goedemiddag,
Tele2 hoort u, conform gesloten overeenkomst, het product aan te bieden waarvoor is getekend. Het feit dat het zou gaan om een relatief goedkoop product (waarbij ik moet benadrukken dat ik € 70,- ook niet goedkoop vind), is een non-argument. Kennelijk voldoet het product niet aan wat u mocht verwachten.
Ik zou u inderdaad willen adviseren om Tele2 een zgn. ingebrekestelling te sturen: brief waarin u uitlegt op welke punten het product niet voldoet, waarbij u Tele2 een redelijke termijn gunt om tot een oplossing van de problemen te komen. Alvast aangeven dat in het geval Tele2 geen c.q. een negatieve reactie geeft, Tele2 in verzuim is en u overgaat tot het ontbinden van de overeenkomst.
Heeft u er ook al aan gedacht om het 'geschil' aan te melden bij de Stichting Geschillencommissie? (http://www.sgc.nl).
Met vriendelijke groet,
Sonja da Graça
Tele2 hoort u, conform gesloten overeenkomst, het product aan te bieden waarvoor is getekend. Het feit dat het zou gaan om een relatief goedkoop product (waarbij ik moet benadrukken dat ik € 70,- ook niet goedkoop vind), is een non-argument. Kennelijk voldoet het product niet aan wat u mocht verwachten.
Ik zou u inderdaad willen adviseren om Tele2 een zgn. ingebrekestelling te sturen: brief waarin u uitlegt op welke punten het product niet voldoet, waarbij u Tele2 een redelijke termijn gunt om tot een oplossing van de problemen te komen. Alvast aangeven dat in het geval Tele2 geen c.q. een negatieve reactie geeft, Tele2 in verzuim is en u overgaat tot het ontbinden van de overeenkomst.
Heeft u er ook al aan gedacht om het 'geschil' aan te melden bij de Stichting Geschillencommissie? (http://www.sgc.nl).
Met vriendelijke groet,
Sonja da Graça