LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 lost problemen niet op

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Loranvg

tele2 lost problemen niet op

Ongelezen bericht door Loranvg »

Sinds ik (een half jaar geleden) een pakket voor internet,tv en bellen bij tele2 heb afgesloten, heb ik minimaal 1 keer per maand een storing gehad waardoor ik geen tv of internet had (of beide).
Op dit moment werkt het gehele pakket alweer niet, en dit duurt nu alweer 2 weken. toen ik dit probleem doorgaf op de eerste dag, zou ik binnen 5 werkdagen worden teruggebeld. dit is niet gebeurd. na zelf gebeld te hebben wordt je afgewimpeld dat het bij een andere afdeling ligt en dat je verder niemand kan spreken die iets kan/mag zeggen.

Nu heb ik dus geen internet en tv thuis, ik weet niet hoe lang het nog gaat duren en ik moet hier wel voor betalen.
Het lijkt mij dat dit redenen genoeg zijn om het contract met tele2 te laten ontbinden en daarnaast een vergoeding te eisen voor het niet kunnen gebruiken van het abonnement en de gemaakte kosten van het vele bellen

zijn er ervaringen van mensen die dit probleem ook kennen?

alvast bedankt,
Loran van Gerwen

ciske

Re: tele2 lost problemen niet op

Ongelezen bericht door ciske »

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 60&t=96918

zo zijn er nog meer topics over tele2

Loranvg

gisteren werd ik 2 uur na dit bericht, en een mailtje naar tele2 dat ik dit forum had opgezocht, opgebeld door tele2 om een afspraak te maken om alles op te lossen. ze zouden 's avonds terugbellen als ik thuis was.

Ik dacht dat het nu wel ging werken maar aangezien ze daarna nooit meer terugbellen blijkt hoeveel de klant voor ze betekend.

tele2 is blijkbaar gewoon een bedrijf wat zich niet aan afspraken wilt houden, als je dus wel een fatsoenlijke leverancier wilt moet je tele2 zo ver weg mogelijk houden.

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Ik zou gewoon even een berichtje plaatsen op het forum van Tele2 en niet hier weer een nieuw topic aan te maken i.p.v. uw bericht in een van de bestaande topics (zie de link van Ciske) te plaatsen.

Dan wordt uw probleem sneller opgelost.

U hoeft bij Tele2 overigens niet te betalen als de diensten niet werken en opzeggen (als het probleem niet wordt opgelost) is ook geen probleem.

Ik ga er uiteraard vanuit dat u geen splitter heeft geplaatst, de telefoonkabel niet te lang is, u de tv op lan-aansluiting 1 of 2 (bij internet tot 20 mb) en de pc's draadloos of op lan 3 of 4 heeft geplaatst, het modem als eens gereset heeft (met knopje aan de achterzijde) etc.

Branden er alleen maar groene lampjes op het modem? En zo ja: branden de juiste lampjes?

Loranvg

alles is op de juiste manier aangesloten en de juiste lampjes branden.
ik heb de modem erg vaak gereset. maar ik zal het daar ook maar eens proberen dan.

Dekseldopje

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

Wat betreft je kosten, die worden door Tele2 vaak genoeg gecompenseerd wanneer het probleem is opgelost. Zo hoefde ik na anderhalve week geen telefonie en internet over de gehele maand geen abbogeld te betalen, stond hun monteur de volgende werkdag aan de deur. In mijn geval was het punt waar de kpn aansluiting zat (die 10 jaar geleden door oude eigenaar van koophuis is aangelegd) dat niet goed functioneerde. Na 5 minuten opgelost en daarna werd ik teruggebeld en kreeg compensatie. Eén ieder kan klachten hebben over Tele2, mijn ervaringen zijn niks anders dan goed!

Gesloten