LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 neemt het niet zo nauw. Van het kastje naar de muur...

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
service_anno_2011

Tele2 neemt het niet zo nauw. Van het kastje naar de muur...

Ongelezen bericht door service_anno_2011 »

L.S.

Medio januari 2011 had ik bij Tele2 een internet & telefonie abonnement. Ik heb toen navraag gedaan naar de mogelijkheden om mijn interne netwerk van buiten te kunnen benaderen. De reactie van Tele2: "Helaas ondersteunen wij die functionaliteit niet" Prima, dat kan. Dus ik opzoek naar een provider die dat wel kan bieden.

Zo gezegd, zo gedaan.
Op 19 januari jl. was mijn aanvraag bij XS4ALL, inclusief verhuisservice, een feit. Een dag later kreeg ik van hen de bevestiging dat mijn abonnement eind februari :D in zou gaan. Immers dient eerst de opzegtermijn van 1 maand met Tele2 verstreken te zijn.

Op 2 februari jl. kreeg ik vervolgens het bericht van Tele2 dat ik op 7 februari jl. afgesloten zou worden. Op zich vreemd, maar ik ging er vanuit dat het wel goed zou komen. Stom. :?
Vervolgens twee dagen later, op 4 februari jl., belde ik naar huis en bleek de thuis telefoon afgesloten te zijn. Met de brief van Tele2 in het achterhoofd ben ik mobiel met de klantenservice van Tele2 gaan bellen. Tele2 in de rol van muur.
“Tele2 heeft op verzoek van XS4ALL de lijn afgesloten” u moet bij hen zijn.
Dus ik direct met de kast gebeld. Helaas konden zij mij op dat moment niet helpen omdat het al na 18 uur was.
Het eerste weekend zonder internet & telefonie was een feit. Tele2 bedankt!

Maandagochtend, 7 februari jl., met XS4ALL gebeld. Zij verwezen mij naar Tele2, immers was de opzegtermijn van 1 maand nog niet verstreken.
Dus ik de muur gebeld, die direct naar de kast wezen.
Op basis van het “Automatisch Migrate Out bericht” van XS4ALL hebben ze mij afgesloten. Zonder pardon, zonder opzegtermijn, tegen hun eigen afspraak (7 februari jl.) met mij in.
Verder leek het alsof ik tegen een muur aan het praten was. Geen enkele intentie mij te helpen. Ondanks het contract wat ik blijkbaar wel met hen had, maar zij in dit geval zeker niet met mij. Wel wijzen met de vinger, wijzen naar de kast. Wijzen naar XS4ALL.

XS4ALL weet gelukkig wél wat service is.
XS4ALL kwam 1 dag later met een oplossing.
XS4ALL heeft vervolgens de aansluitprocedure versneld.
XS4ALL zorgde ervoor dat het komende weekend weer een online weekend werd.
Prima bedrijf, prima service!

Tele2, de muur, die naar de kast wijst, heeft mij vervolgens wel -how cheap- voor de gehele maand februari gefactureerd!
Cheap bedrijf, poor service.

Inmiddels enkele maanden tevreden XS4ALL klant…

Tele2 Webcare

Re: Tele2 neemt het niet zo nauw. Van het kastje naar de muur...

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste service_anno_2011,

Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de einddatum van je contract! Ik wil dit graag voor je nakijken. Zou je me je postcode, huisnummer en klantnummer o.v.v. "service_anno_2011/ trosradar" kunnen sturen naar [email protected]?
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

service_anno_2011

Ongelezen bericht door service_anno_2011 »

Beste Danielle van Tele2,

Die kans hadden jullie in februari kunnen benutten.
Voor mij 4 maanden te laat.

Op mijn initiatief heb ik het teveel gefactureerde bedrag in april terug gekregen.
U kunt voor mij niets meer betekenen.

Binnen uw organisatie is service blijkbaar geen speerpunt.
Er is in ieder geval geen blijk van een pro-actieve service houding. En wie wordt er anno 2011 nog blij van mosterd na...

Met vriendelijke groet,

Een happy XS4ALL customer

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste service_anno_2011,

Het spijt me dat er eerder niet adequaat genoeg op je klacht is gereageerd. Mijn excuses hiervoor. Mocht ik desondanks nog iets voor je kunnen betekenen, laat het me dan even weten.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten