Hallo Mensen,
Wij hebben nu ongeveer 2,5jr tele2 telefoon en internet.
Dit is ongeveer 2 jr goed gegaan, en we waren dik tevreden.
Maar sinds dec 2007 hebben we alleen maar problemen.
Rekeningen die niet kloppen, afsluitingen zonder reden en zonder voor aankondigingen.
En probeer dan maar eens een keer om je verbindingen aangesloten te krijgen !
Wij hebben er 2,5 week over gedaan om de aansluiting weer te krijgen.
We hebben iedere dag gebeld met klanten service maar die konden ons niet helpen.
Uiteindelijk was er iemand daar die zo slim was om ons door te verbinden met afdeling Billing .
Toen was het binnen 30min opgelost en hadden we weer telefoon en internet.
Het mooie is dat wij over die 2,5 week alsnog abonnementsgeld moeten betalen ! belachelijk en ik heb dan ook de rechtsbijstand ingeschakeld.
Kortom : begin niet aan tele2 ! dit geeft alleen maar problemen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 ? Niet doen !!
-
WebServiceTele2
Re: Tele2 ? Niet doen !!
Het is toch echt zo dat abonnementsgeld dat gefactureerd is over een periode dat het pakket niet werkend was buiten de schuld van de klant om, gecrediteerd kan worden. Ik zou zeggen bel met de klantenservice, leg de zaak voor en vraag om een creditatie voor die 2,5 week.
Dat je nooi tmet Tele 2 in zee moet gaan is me ook al duidelijk, mijn broertje heeft al sinds december problemen.
TV is slecht (vaak geen beeld), telefoon zit vertraging op enz.
Ook het internet is zeeeeeeeeeeeeer traag nog geen 2 Mb terwijl er tot 20 Mb moet zijn.
Maar helpen ho maar, ja na 9 werkdagen willen ze je helpen.
Voor mij dus ook geen Tele 2
TV is slecht (vaak geen beeld), telefoon zit vertraging op enz.
Ook het internet is zeeeeeeeeeeeeer traag nog geen 2 Mb terwijl er tot 20 Mb moet zijn.
Maar helpen ho maar, ja na 9 werkdagen willen ze je helpen.
Voor mij dus ook geen Tele 2
-
r.dam.noord
ik heb er spijt van dat ik wel tele2 heb genomen ben het hellemaal eens met queewfan ik heb ook die probleemen al 7 maanden