- Zomer 2008 klant geworden van Tele2 waarbij is aangegeven dat er binnen een paar maanden ga verhuizen en het adres nu nog geen dekking heeft bij Tele2 => Reactie Tele2, nou meneer dat is in het centrum van de plaats en dat zal tzt geen probleem zijn omdat het nieuwbouw betreft
- November aangegeven dat ik ga verhuizen naar nieuw adres => Reactie Tele2 daar hebben wij geen dekking meneer. u kunt als u wilt u contract ontbinden
- 10 december gegevens opgestuurd waarom ik het contract wil ontbinden => Reactie van Tele2 ja maar meneer we hebben ook uw koop/huurcontract nodig
- 29 december (inmiddels verhuisd) ik kreeg nog een factuur dus opgebeld hoe dat zat, ze wilden ook nog het koop/huurcontract ontvangen
- 7 jan telefonisch telefonisch of het abonnement was afgehandeld.=> Reactie Tele2 nee nog niets ontvangen
- 7 jan aangegeven dat ik de gegevens ook gescand kan e-mailen => Tele2 gaf een e-mailadres op maar tot 7x toe de mail teruggestuurd gekregen omdat de mailbox vol zat (en dat voor een internetbedrijf)
- medio jan verschillende keren gebeld of het afgehandeld is
- 9 feb voor de 2e keer brief met achtergrond en koop/huurovereenkomst gestuurd
- eind feb bleek ik nog steeds facturen te ontvangen, wederom helpdesk gebeld => Reactie Tele2 of ik dan toch maar voor de 3e (!!!) keer de brief zou willen versturen. Ik zei dat ik helemaal niets meer ging doen en dat ik de betalingen liet storneren zodat men dan eindelijk wakker wordt
- 23 mrt brief op mijn oude adres
-21 apr nieuwe bewoner brengt brieven, er zit een brief bij van de deurwaarder dat er 2x abbo + deurwaarderskosten betaald moesten worden
- 22 april contact gelegd met Tele2 en uitgelegd dat ik het echt zat was => reactie tele2 tja daar kunnen wij niets aan doen maar als u de ontbrekende stukken stuurt kunnen wij het contract opzeggen
- 22 april vriend met juridische achtergrond gaf aan om de deurwaarder te betalen om kosten te beperken en dit te verhalen op Tele2
- eind mei kosten verhaald, opnieuw brief gestuurd maar nog steeds geen reactie van Tele2 (terwijl ik nu nog 150 Eur van Tele2 tegoed heb).
Kortom mijn ervaring met Tele2 zijn ronduit slecht. Echt goedkoop qua klantgerichtheid cheap.