LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Sluit je af zonder melding, lekker in de vakantie

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
tim_problemen

Tele2 Sluit je af zonder melding, lekker in de vakantie

Ongelezen bericht door tim_problemen »

Hallo,

Gisteren 29-04-2011 ben ik er eindelijk achter gekomen dat ik ben afgesloten van internet en vaste telefonie. Mijn abonnement (adsl-lite) van ongeveer 6 jaar was ineens over, zonder betalings problemen en zonder communicatie.

De problemen begonnen anderhalve week geleden, toen de vaste telefoon niet meer bereikbaar was en gisteren dus doordat het internet niet meer werkte.
Na een aantal keer de klantservice te hebben gebeld, kreeg ik eindelijk te horen dat ik was afgesloten. Ik was niet bekent met postcode en huisnummer. Het klantnummer kon niet worden gevonden. Tevens werd er beweerdt dat er contract met mij is opgenomen en dat er een alternatief is aangeboden. Dit is helaas nooit gebeurt. Maar wel lekker rekeningen blijven schrijven. ik ben benieuwd wat er op de rekening van april staat.

Men kon mij aan de telefoon zelfs geen alternatief bieden en geen incident aanmaken, omdat de afdeling binnen tele2, adsl lite niet meer bestaat. Lekker met een tarief van 10/min. Het nare is wel dat ik de mogelijkheid loop mijn telefoon nummer kwijt te raken, maar dat kan Tele2 niks schelen, dat werd wel duidelijk. Ik ga nu naar een ander provider, ze zoeken het maar uit. Misschien kunnen ze boel beter uitbesteden, dan krijg je een vergelijkbaar service voor minder geld.

Gr.

Tim

Tele2 Webcare

Re: Tele2 Sluit je af zonder melding, lekker in de vakantie

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste tim_problemen,

Erg vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je telefoon en internetverbinding! Je hebt op meerdere fora dit bericht geplaatst. Ik heb via de website klachtENoplossing.nl dit al voor je in behandeling genomen. Om het overzicht te bewaren informeer ik je via die website.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

khali-witch

Ongelezen bericht door khali-witch »

Hallo, ook wij zullen afgesloten gaan worden omdat volgens tele2 een rekening niet is voldaan terwijl dit wel zo is. Dus ik naar klantenservice pagina, virtuele assistent, niks hoor. Wordt gewoon tegen me gezegd, zorgt dat u het betaalt , dan komt het goed!Hey tele2 IK HEB AL BETAALD!!!!!! :evil: :roll:

Tele2 Webcare

Beste khali-witch,

Vervelend dat je problemen hebt met je factuur. Ik zie dat je meerdere berichten hierover geplaatst hebt en heb al gereageerd in onderstaande link:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... &start=140

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

my4loves

Ongelezen bericht door my4loves »

Ik ben het inmiddels ook meer dan ZATTT ik heb nu 3 maanden tele2 mobiel en ben nu al 3 x afgesloten geweest, zonder waarschuwing zonder aanmaning sterker nog ik had mn rekening nog niet eens gehad!!
De eerste rekening 123,26 ben ik met 3 kinderen hoogzwanger snel gaan betalen omdat ik elk moment kon bevallen en ik geen telefoon had om mee te bellen.
Na die tijd bleek er bij hun iets fout te zijn ik kreeg zelfs 30 euro terug..
2de maand zelfde verhaal kreeg 61,34 terug op mijn rekening.
En nu sinds vandaag weer afgesloten HEB DE REKENING NOG NIET EENS!!
Ik word hier zoooo gestoord van he!
ze moeten je toch de kans geven een rekening te betalen? dus even afwachten tot de rekening binnen is en dan nog een keer een aanmaning of zo als je niet betaald?? wat in mijn geval dus niet zo is want weet niet eens wat ik moet betalen.
Kan ik ergens serieus terecht met deze klacht?
Tele2 gaf zelf toe dat ze fouten hadden gemaakt er zouden 15 bundels in mijn abbo staan enz enz sms werden gewoon berekend terwijl ik 1000 smsjes heb ...
Ik ben het echt meer dan zattttttttt

Tele2 Webcare

Beste My4loves,

Vervelend dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over facturen en betalingen!
Ik wil je hier graag bij helpen. Om je van dienst te kunnen zijn en dit uit te kunnen zoeken ontvang ik graag je postcode, huisnummer en klantnummer via [email protected], o.v.v. My4loves - Trosradar.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste My4Loves,

Onlangs heb ik je om je gegevens gevraagd zodat ik je probleem in behandeling kan nemen. Helaas heb ik tot nu toe nog geen reactie van je mogen ontvangen.

Zou je me alsnog je gegevens kunnen sturen, zodat ik je verder kan helpen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

gtp

Ongelezen bericht door gtp »

Gisteren weer telefoon en internet verbinding. Afgelopen maandag was tele2 tel. en internet uit de lucht wegens een technische storing in de provincies Utrecht-Zuid-Holland en Brabant volgens tele2 dit alles zonder enige verdere verklaring dit heeft tot gisteren geduurd.Geen melding gekregen van- storing opgelost geen verklaring waarom het zolang moest duren kortom een zeer slechte zaak. Mijn vraag is, zijn er mensen die deze ervaring delen en zoja hebben zij wel iets van tele2 vernomen?

Tele2 Webcare

Beste gtp,

Erg vervelend dat je hinder hebt ondervonden van de storing in de provincies Utrecht, Gelderland en Noord-Brabant, mijn excuses daarvoor!. Op o.a. het Tele2 Forum kun je informatie vinden over de status van een storing. Een update van de storing van vorige week kun je hier zien:
http://forum.tele2.nl/showthread.php?tid=1810

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

gtp

waarom moest deze storing 1 week duren en hoe zit het met de compensatie ( niet alleen het ongemak maar ook de extra kosten???) Als er geen mobiel aanwezig was geweest dan was er afgelopen week-end hele grote problemen ontstaan.(ben met spoed -ambulance-opgenomen geweest.)

gtp

Daniëlle, waarom geen reaktie op mijn vraag??? of had je een vrije dag(en) ??

Tele2 Webcare

Beste gtp,

Ik ben op verschillende fora aanwezig en kan helaas niet op alle berichten reageren. Het spijt me dat je hinder hebt ondervonden van de algemene storing. We doen altijd onze uiterste best om een storing zo snel mogelijk te verhelpen. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak! Mocht je nog vragen hebben hierover dan kun je hiervoor terecht bij de klantenservice http://se.tele2.nl/klantenservice.html

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste my4loves,

Onlangs heb ik je gevraagd om je gegevens te sturen zodat ik je probleem in behandeling kon nemen. Helaas heb ik hierop geen reactie meer van je mogen ontvangen. Ik ga er dan ook vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Mocht dit desondanks niet het geval zijn, dan adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice via https://se.tele2.nl/klantenservice/contact.html.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

ericjanne4

Ongelezen bericht door ericjanne4 »

Ik hoorde van een goede vriendin ook zo'n raar verhaal over tele2.
Ook zij werd zomaar ineens afgesloten van telefonie en internet. Toen ze ging bellen waarom dit was, kwam er een rare smoes van de klantenservice. Ze had een paar keer naar een 0900 nummer gebeld en daardoor was ze over haar tegoed heen. Ik wist niet dat je bij vaste telefoon ook een tegoed kunt hebben. Terwijl alles automatisch wordt afgeschreven en ze dus gewoon bij is met betalen. En dus werd ze zonder waarschuwing afgesloten. Ze konden het wel weer aansluiten, maar dan mocht ze even 200 euro overmaken aan tele2. En dat voor een vinkje op de pc.
Volgens mij neigt dit ontzettend naar oplichting, ze sluiten je met een smoes af en vervolgens innen ze even 200 euro en je mag weer.
Is dit nu oplichting of wat?????????????? Zeg het maar.

frida30

Ongelezen bericht door frida30 »

mijn sluiten ze af op de tele 2 site staat inderdaad er niet bij dat het betaald is heb er mails van verstuurdt x via een adres hier op forum ook over betaalde afschriften enzenzo ik heb gewoon afschrift dat het over is gemaakt juiste rekening ook staat onder de factuur vermeld ik betaalde via internetbankieren en ze sluiten me net af heel fijn dit het is me eenigste contackt met nbebaalde mensen en in afwachting van iets hoppelijk tele 2 snel alles na kijkt van me nu f .snelle den bosch

Gesloten