LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 sucks

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
melati 69

tele2 sucks

Ongelezen bericht door melati 69 »

vorig jaar hadden we het eerste probleem met tele2.we konden niet het internet op.was de pc gecrasht? nee. tele2 gebeld.die zei doodleuk dat we het abb. hadden opgezegd. dat was dus niet zo.ze wilden os wel weer aansluiten maar dat duurde
ong. 6wk.en de belofte dat we 6mnd. lang maar 14,95 euro permnd hoefden te betalen.alles is tot eind april goed gegaan.we kregen zelfs een brief dat wij als trouwe klanten van 4 naar 8 gb zouden gaan zonder extra kosten. maar 2dg. later
kwam er weer een tele2 brief en daar stond in dat we ons abb. hadden opgezegd
en per 14 mei zouden worden af gekoppeld.tevens werd er een dag later een pakje bezorgd met de mede deling de modum etc. erin te stoppen en op te sturen binnen 4dg. zoniet, dan kregen wij een nota van 145 euro.
we belden naar tele 2.een paar keer. elke keer werd de verbinding zomaar verbroken.dus op internet gezocht naar een e-mail adres.e-mail gestuurd. kregen we een email terug met het verzoek hunte bellen. en weer het zelfde.telkens afgebroken.toen vond ik op internet een tele2 virtueel hulpdesk.die zei:bellen.ik heb een brief geschreven en tot nu heb ik daar ook geen antwoord opgekregen.wat kan ik nog doen? zijn er mensen die dit ook hebben onder vonden ? graag zou ik dan uw ervaringen hierover willen horen.vr.gprins

Tele2 Webcare

Re: tele2 sucks

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Melati 69,

Uit je posting op dit forum begrijp ik dat het niet goed is verlopen met de aansluiting van je internet en dat je twee keer een bericht hebt ontvangen van Tele2 met de melding het abonnement opgezegd te hebben terwijl je dit niet hebt gedaan. Ik ben Danielle van Tele2 en help klanten op fora met vragen en klachten. Graag zou ik je klacht over je internetabonnement in behandeling willen nemen. Kun je mij een e-mail sturen onder vermelding van melati 69 met je postcode en huisnummer of klantnummer. Mijn e-mailadres is [email protected]

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten