wie heeft er ook problemen met tele2 , ik heb mijn dochter in oktober aan aangemeld voor internet en telefonie was toen om duistere reden geannuleerd toen op nieuw aangevraagd en beloofd dat ze 8 januari 2009 aangesloten zou zijn toen was het netwerk bezet als u wil kunt u kosteloos opzeggen werd er gezegd dus ik had opgezegd en een andere provider gezocht en nu kan ik opeens niet kosteloos opzeggen.zijn er meer mensen met dit probleem.
groetjes ron
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele2
Re: tele2
Kreeg U via helpdesk telefoon of per E mail bewijsbaar antwoord van opzeggen?
Opzeggen kan altijd maar U moet dan wel een heel jaar betalen!
Ontbinden wegens niet tijdig leveren kan wel... maar vermoedelijk nu te laat, tenzij U een datum kreeg waar U levering vroeg heeft.
Als zij een bewijs stuurde dat de lijn niet vrij was en daarom niet konden leveren kunt U ontbinden.
Als de vorige huurder echter zijn verbinding te laat heeft afgesloten kunt U soms deze verantwoordelijk stellen.
Dit is volgens mij geen Tele 2 maar lijn vrijgave probleem.
Opzeggen kan altijd maar U moet dan wel een heel jaar betalen!
Ontbinden wegens niet tijdig leveren kan wel... maar vermoedelijk nu te laat, tenzij U een datum kreeg waar U levering vroeg heeft.
Als zij een bewijs stuurde dat de lijn niet vrij was en daarom niet konden leveren kunt U ontbinden.
Als de vorige huurder echter zijn verbinding te laat heeft afgesloten kunt U soms deze verantwoordelijk stellen.
Dit is volgens mij geen Tele 2 maar lijn vrijgave probleem.