LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2, WEG ERMEE!!!!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
alhoceima

Tele2, WEG ERMEE!!!!!

Ongelezen bericht door alhoceima »

Wat een hoop gezeik en onzin om internet en telefoonaansluiting bij Tele2 te krijgen.
Lees en huiver;
* Begin februari plaats ik telefonisch bestelling bij Tele2 op een bedrijfsadres 28A voor alleen een internetabonnement.
* Tijdens mijn respijtperiode stop ik telefonisch de eerste bestelling en plaats een nieuwe bestelling inclusief telefoon waarbij ik afzag van mijn bedenkperiode.
* Twee weken later krijg ik een smsje met bevestiging van een nieuwe(3de) bestelling.
* Na telefonisch onderhoud bleek "iemand" deze 3de bestelling te hebben geplaats op 28. Alleen deze "iemand" was nergens te bekennen en niemand van Tele2 kon iets zinnig vertellen wie deze beste persoon was.
* Vanuit Tele2 begreep ik dat dit noodzakelijk was, omdat op 28A geen aansluiting zou zijn. Prima dacht ik, zolang ik mijn bestelling maar krijg.
* Weken later, want bij iedere bestelling ging gewoon de normale bestelperiode in, nergens coulance of versnelde oplevering door Tele2, kreeg ik bezoek van een boze ICT beheerder van de buurman van bedrijfspand 28.
* Tele2 had zijn internet en telefoonabonnement opgezegd en deze lijn voor mijn aansluiting gebruikt, terwijl op het aansluitpunt meerdere lege lijnen beschikbaar waren. Telefoonnr die ruim 10 jaar in bezit was en gekoppeld was aan de faxmachine en alarminstallatie was zonder aankondiging opgezegd.
* Na weer dagen achter elkaar achterna te gaan en te bellen, kreeg ik te horen dat mijn oplevering gecancelled wordt en dat een nieuwe bestelling(4de) doorgevoerd zal gaan worden en dat bij oplevering een monteur van KPN langs komt om te zorgen dat de oplevering goed gaat.
* Ik dacht prima, als maar een oplossing komt voor zowel mijn situatie als voor de buurman, die heeft namelijk tussentijds een kabel moeten trekken bij de buren om aan de slag te blijven, internet is namelijk zijn business.
* Op 26 maart ontvang ik voor het eerst een brief van Tele2 waarin mijn bestelling(4de) wordt bevestigd met inloggevens.
* Vandaag(31 maart) heb ik ingelogd om mijn status te bekijken en daar werd ik niet vrolijk van.
* Bij status las ik dat mijn bestelling niet doorgevoerd kon worden, omdat "het opgegeven telefoonnummer geen enkelvoudige analoge lijn is." PFFFF, daar ga ik weer dacht ik.
* Weer bellen en niemand die iets zinnigs kon melden waarom en door wie deze bestelling was geannuleerd. Laat staan waarom ik hiervan niet op de hoogte ben gesteld, behalve allemaal roepen "begrip" te hebben en ticket zouden gaan aanmaken voor de back office.
* Als topstuk zie ik ineens op mijn status bestelling dat ik Leeuwarden als woonadres heb ipv mijn echte woonplaats Veenendaal. Het is maar een km of 300!!!
* Na zoveelste excuses en opnieuw tickets ingeschoten in het systeem moet ik maar afwachten waar dit naartoe leidt, want ik kan ook niet van mijn "abonnement" af.

We kennen allemaal de "wet van Murphy", maar geef mij maar liever Murphy, want die valt nog wel mee tov "wet van Tele2".

Ik zeg; Tele2, Weg Ermee!!!!!!!

stofzuigertje

Re: Tele2, WEG ERMEE!!!!!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

uw buurman kan een schade claim tegen Tele 2 indienen.

U kunt beter stoppen en deze aanvraag ontbinden wegens niet leveren volgens afspraak.

28 is geen 28A dus zij hadden dat moeten weten.

Als er geen kabel voor 28A aanwezig is moeten zij dat zien en melden.

Helaas heeft U met per telefoon bestellen minder bewijs en ik zou het liever online doen omdat je dan het kan printen en als bewijs kunt gebruiken.

Gesloten