Als vrijwilliger bij een organisatie die hulp aan ouderen biedt bij diverse computerproblemen, wil ik ondanks de vele treads op dit forum toch mijn frustratie uiten over de lakse houding van de helpdesk van Tele2.
Op de plek waar ik te hulp ben geroepen was van het ene op het andere moment geen internet en telefoon meer. Dit gebeurde zondag j.l.
Omdat de abonnee zwaar gehandicapt is en niet zonder telefoon kan heb ik met de helpdesk gebeld om te kijken of zij hulp konden bieden.
Er was nl geen ADSL signaal. (Oh ja...eerst zijn we een mobiele telefoon gaan kopen. Die heb je nodig als je Tele2 hebt. OOK al ben je over de tachtig).
Goed de helpdeskmedewerker, een Mavo scholier) kon ons na lang praten niet helpen en zou de tweede lijn inschakelen. Nee, niet direct. Die zou binnen 4 dagen terugbellen. Tja, de rest laat zich raden. De vier dagen zijn om. Er is niet gebeld en er zal ook wel niet gebeld worden. Nu kun je Tele2 wel gaan aanschrijven met dure aangetekende post, maar dat helpt ook niet lees ik in dit forum. Weet iemand wat WEL helpt? Ik wist niet dat Tele2 en Ziggo op dezelfde lijn zitten wat helpdesk betreft.
Graag een serieuze reactie
Henk
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 weg ermee
-
WebServiceTele2
Re: Tele2 weg ermee
Geachte Hejoma,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 klantgegevens en de link naar het topic waarin u uw post heeft geplaatst. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 klantgegevens en de link naar het topic waarin u uw post heeft geplaatst. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Re: Tele2 weg ermee
Vandaag een brief ontvangen van Tele2 dat ze gebeld hebben doch geen reactie kregen......of we even wilden terugbellen.
Dit uiteraard gedaan. Weer een andere medewerker het probleem voorgelegd enz enz. Deze medewerker kwam terug met het verhaal dat er bij Tele2 niets bekend was van het probleem !!! Hoezo dan de brief?
De tweede lijn wordt weer ingeschakeld en die bellen binnen 4 dagen terug.
Inmiddels een bevriende KPN monteur ingeschakeld en die komt morgen de boel doormeten.
Mocht dit tot niets leiden dan kunnen we alsnog gebruik maken van bovenstaande service.
Dit uiteraard gedaan. Weer een andere medewerker het probleem voorgelegd enz enz. Deze medewerker kwam terug met het verhaal dat er bij Tele2 niets bekend was van het probleem !!! Hoezo dan de brief?
De tweede lijn wordt weer ingeschakeld en die bellen binnen 4 dagen terug.
Inmiddels een bevriende KPN monteur ingeschakeld en die komt morgen de boel doormeten.
Mocht dit tot niets leiden dan kunnen we alsnog gebruik maken van bovenstaande service.