LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 weiger die ene factuur op te sturen!
Tele2 weiger die ene factuur op te sturen!
Vorig maand(october 2011) heb ik een bedrag van 61,85€ gecrediteert gekregen van tele2 voor al die ellende die ik als klant vanaf de aanvraag van mijn diensten heb moeten doorstaan. Die 61,85€ is toen verekend met het maandelijks bedrag van 35€ en dus rest er 26,85€. Ik ontvang namelijk mijn factuur iedere maand via mijn emailadres, maar het factuur van October jl. heb ik niet ontvangen. Ik heb met tele2 gebelt en virtueel contact gehad (met heel veel moeite) en men had belooft mijn factuur alsnog op te sturen, maar dat is tot op heden niet gebeurd! Afgelopen vrijdag heb ik wel het factuur van deze maand (november) ontvangen en die klopt van geen kanten. Volgens deze factuur van tele2 moet ik 32,28€ betalen terwijl ik nog 26,85€ tegoed heb. Via tele2 forum heb ik te kennen gegeven dat zolang ik het factuur van October niet heb ontvangen van tele2 ik zal zorgen dat tele2 niet aan mijn bankrekening komt. Ik heb net gemerkt dat er een bedrag van 19,31€ door tele2 van mijn bankrekening is afgeschreven, maar dit bedrag ga ik zo stoneren en afwachten wat er komen zal. Ik ben op alles voorbereid.......STELLETJE AMATEURS/OPLICHTERS TELE2!
Re: Tele2 weiger die ene factuur op te sturen!
Aanmaningen met fikse verhogingen , incasso kosten BKR vermelding dat gaat er komen eventueel rechtzaken is dat die 19 euro waard? Zoja storneren.Probeer het eerst maar eens op een nette manier op te lossen en liefst zonder de woorden amateurs en oplichters te gebruiken die gebruikt iedereen al veelal te onpas.Ik heb net gemerkt dat er een bedrag van 19,31€ door tele2 van mijn bankrekening is afgeschreven, maar dit bedrag ga ik zo stoneren en afwachten wat er komen zal.
gr Henk
henk51 schreef:Aanmaningen met fikse verhogingen , incasso kosten BKR vermelding dat gaat er komen eventueel rechtzaken is dat die 19 euro waard? Zoja storneren.Probeer het eerst maar eens op een nette manier op te lossen en liefst zonder de woorden amateurs en oplichters te gebruiken die gebruikt iedereen al veelal te onpas.Ik heb net gemerkt dat er een bedrag van 19,31€ door tele2 van mijn bankrekening is afgeschreven, maar dit bedrag ga ik zo stoneren en afwachten wat er komen zal.
gr Henk
Op een nette manier oplossen! Ik heb als klant gebelt, gemailt, virtueel contact gehad! Ze beloven mijn factuur op te sturen, maar dat doen ze gewoon niet! Is dat wel een nette manier om met je klanten om te gaan???? Ik dacht t niet!
storneren is de stomste manier om je gelijk te krijgen, ondanks dat ik het ook een flutprovider vind, ga je hier zelf de mist mee in.
Ik krijg ook nog geld van alice(=nu tele2) maar prakizeer er niet over om te storneren, ik gun ze die lol niet.
Ik krijg ook nog geld van alice(=nu tele2) maar prakizeer er niet over om te storneren, ik gun ze die lol niet.
Met het storneren van (terechte) inningen snijdt je alleen jezelf in de vingers.
Tele2 ligt er niet wakker van.
ciske schreef:storneren is de stomste manier om je gelijk te krijgen, ondanks dat ik het ook een flutprovider vind, ga je hier zelf de mist mee in.
Dit probleem heb ik ook een keer gehad met upc en ik heb wel mooi mijn gelijk gehaalt via de geschillencommissie, ik weet waar waarover ik t heb.
sephora30 schreef:Met het storneren van (terechte) inningen snijdt je alleen jezelf in de vingers.
Het is niet alleen dat het bedrag dat is afgeschreven onterecht is, maar dat ik mijn factuur hoor te ontvangen zoals dat gewoonlijk gaat en omdat ik dat nodig heb voor mijn administratie.
sandra56 schreef:
Dit probleem heb ik ook een keer gehad met upc en ik heb wel mooi mijn gelijk gehaalt via de geschillencommissie, ik weet waar waarover ik t heb.
zover ik me kan herinneren heb jij al met verschillende providers een conflict gehad , dus zou maar niet te vaak gokken dat de geschillencommissie jou gelijk geeft, maar goed je doet maar.
Eerst krijg ik een factuur met een bedrag van 32,28€ voor deze maand (november) , daar ben ik het niet mee eens en ik plaats een bericht op het forum om mijn ongenoegen kenbaar te maken, vervolgens wordt er inplaats van 32,26€ 19,31€ van mijn rekening afgeschreven! Ik heb nog 26,85€ tegoed van de creditering van de vorige maand en die moeten ze in mindering brengen met het maandelijks bedrag van 35€. Zodoende moet ik tele2 8,15€ +1,28€ verbruikskosten= 9,43€ betalen. Ik ga heus niet betalen dan nodig is hoor terwijl de diensten van tele2 veel te wensen overlaat! Trage internet, stilstand beeld......noem maar op!
ciske schreef:sandra56 schreef:
zover ik me kan herinneren heb jij al met verschillende providers een conflict gehad , dus zou maar niet te vaak gokken dat de geschillencommissie jou gelijk geeft, maar goed je doet maar.
Dat is zo.....ik maak gewoon gebruik van mijn recht als consument
http://forum.www.trosradar.nl/search.ph ... 2&sr=posts
dit noem jij recht van de consument? volgens mij trek jij bewust problemen aan.
ciske schreef:http://forum.www.trosradar.nl/search.ph ... 2&sr=posts
Ik en al die andere gedupeerde consumenten trekken bewust problemen naar zich toe he???? Zal wel hoor
Ik heb het over jou , niet over die andere consumenten.
Ik ben klaar met dit!
Ik ben klaar met dit!
ciske schreef:Ik heb het over jou , niet over die andere consumenten.
Ik ben klaar met dit!
Ik was er al lang klaar met mee, ik begreep alleen jouw reactie niet, dus heb ik het over al die andere gedupeerde consumenten o.a jij, die volgens jouw problemen naar zich toe trekken!
Nu ben ik klaar met dit.