LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoon als WIFI hotspot gebruiken Vodafone!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
DaanvK

Telefoon als WIFI hotspot gebruiken Vodafone!

Ongelezen bericht door DaanvK »

Ik heb geprobeerd mijn IPad te verbinden met internet via mijn HTC Desire S via WIFI hotspot.
Er komt een verbinding tussen beide toestellen tot stand, maar vervolgens wordt de internetverbinding geblokkeerd.

Ik heb contact opgenomen met Vodafone en nu blijkt dat ik een Blox kan kopen voor 15 euro per maand, waarmee de blokkade wordt opgeheven. Volgens de medewerker krijg ik hiervoor geen extra dataverkeer.
Dat betekend dus dat ik twee keer voor dezelfde doos eieren moet betalen! Schandalig!

Ik heb een datalimiet van 1GB, waarvan ik zelf mag weten hoe ik deze op maak, toch?

Mag Vodafone dit doen?
Zijn er mensen met dezelfde ervaring?

Daan_1978

Re: Telefoon als WIFI hotspot gebruiken Vodafone!

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

T-Mobile heeft dat probleem niet! :wink:

Roeltej

Ongelezen bericht door Roeltej »

Non-branded telefoons ook niet. Kan je je telefoon niet flashen met iets zonder Vodafone erop?
Volgens mij heeft de T-Mobile iPhone de tether mogelijkheid wel weer uitgeschakeld.

smilie

Ongelezen bericht door smilie »

Kan je eventueel met een andere apparaat proberen, zowel:

Desire > andere apparaat;
andere apparaat > iPad;

Ik heb zowel met Desire (zonder S, eerste Desire model) - alsmede met Galaxy Note, beide bij (een en dezelfde) Vodafone abonnement nooit problemen gehad.

I'll be back!

Ongelezen bericht door I'll be back! »

Nokia met Telfort is ook geen probleem. :mrgreen:

Gesloten