LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELEVISIE

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
koji

TELEVISIE

Ongelezen bericht door koji »

Sinds juli 2003 ben ik bezig met een aanvraag voor kabeltelevisie. Er ligt bij mijn huis geen aansluiting fo die is verwijderd tijdens een eerder uitgevoerde renovatie. Er was direct geconstateerd door de service medewerker van UPC dat het noodzakelijk was om om nieuwe wandcontactdoos aan te leggen. Nu, 6 maanden verder, heb ik samen met nog 3 andere verdiepingen en boze bewoners geen televisie. Digitenne of satteliet zijn dure alternatieven, maar worden wel steeds aantrekkelijker.

Na de servicemonteur is er twee keer een aannemer langs geweest om hetzelfde te constateren. De straat moet open en er moet een wandcontactdoos worden aangeleg met de bijhorende kabels. Ik heb nu 36 maal gebeld met UPC, goed voor 23 uur bellen a 10 cent per minuut. Maar resultaat blijft uit, sterker nog, er is niemand bij UPC die mij kan en durft te vertellen wanneer ik tv kan kijken, al is het pas in 2010!

Gast

Re: TELEVISIE

Ongelezen bericht door Gast »

Digitenne en sateliet tv zijn helemaal geen dure alternatieven. Je schaft digitenne aan en je hebt het. Bij upc werkt dat iets anders, maar daar was je volgens mij al achter gekomen.

caat

Ongelezen bericht door caat »

Als er geen wandcontactdoos in je huis aanwezig is (weggerenoveerd blijkbaar) en er ook buiten kabels moeten worden aangelegd kan het een tijd duren eer je inderdaad t.v. kan kijken. UPC moet dan nl. een vergunning aanvragen om de straat open te breken en voor alleen t.v. doen ze dat niet omdat de kosten hoger zijn dan de baten. Bel UPC op en vertel ze dat je het complete pakket wil. Overigens is het ook van belang of je een eigen huis hebt, als je nl. een huis huurt hebben ze ook toestemming nodig van de verhuurder. Het lijkt misschien simpel maar simpel is het allerminst. Zeker voor kabelt.v alleen is het vervelend maar wel begrijpelijk dat UPC niet direkt in de startblokken voor je staat. Zeker niet met de alternatieven die er tegenwoordig zijn. Mijn advies: digitenne of een schotel.

Gast

stuur een brief ter attentie van de regiodirecteur...namens de 3 bewoners en vraag hem of hij een offerte kan opmaken om dit geregeld te krijgen...als je schrikt van die offerte weet je uit welke alternatieven je kunt kiezen van de andere gasten op dit onderwerp...

het makkelijkst is natuurlijk om d ekabel door te trekken van andere buren maar dat mag niet (toch?)

Gast

Neem nou toch een alternatief. Laat je niet naaien door UPC. Zeg over een jaar niet dat je niet gewaarschuwd was!!!!!!!!!!!!1

matrix27

Ongelezen bericht door matrix27 »

UPC wat is dat ken ik niet wil ik ook niet kennen
Neem als het mogelijk is diggitenne van kpn ofzo of neem satelite tv dan ben je van al dat gezeik af

Gesloten