LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort betaalt telefoonkosten niet terug.
Telfort betaalt telefoonkosten niet terug.
Meerder malen heb ik langdurig de helpdesk moeten bellen wegens een internet verbinding die door de schuld van telfort niet werkte. Momenteel werkt het internet weer. En is mij meerdere malen door medewerkers van telfort beloofd (Ook schriftelijk) dat ik de gemaakte telefoonkosten kan terugkrijgen door een brief te sturen met daarin een specificatie van de kosten. De kosten zijn inmiddels opgelopen tot €58,22. Deze specificatie heb ik 2 keer opgestuurd maar tot op heden zeggen ze bij telfort niks te hebben ontvangen. Graag wil ik het mij beloofde bedrag terug.
Re: Telfort betaalt telefoonkosten niet terug.
En wat moeten wij met je melding? Je krijgt het niet van mij, als je dat maar in je oren knoopt
Heb je wel de echte telefoonrekening opgestuurd? Niet toevallig een zelfgetypt lijstje? De echte telefoonrekening opslaan als jpg en zwart maken wat niet van toepassing is. Zodat de gewraakte telefoontjes overblijven. Heb je dat gedaan? Dan even mailen naar Telfort ( tel uit je winst )
Heb je wel de echte telefoonrekening opgestuurd? Niet toevallig een zelfgetypt lijstje? De echte telefoonrekening opslaan als jpg en zwart maken wat niet van toepassing is. Zodat de gewraakte telefoontjes overblijven. Heb je dat gedaan? Dan even mailen naar Telfort ( tel uit je winst )
Terug betalen zijn providers altijd langzaam in. Als ze al terug betalen.
Valt mee, het gaat erom dat het probleem goed wordt opgemerkt bij de Klantenservice. En daar schort het inderdaad vaak aan.
Maar het duurt altijd te lang, zo wacht ik pas 2 maanden op een account-bijboeking bij mijn eigen ISP.
Maar het duurt altijd te lang, zo wacht ik pas 2 maanden op een account-bijboeking bij mijn eigen ISP.
-
- verified
- Contacteer:
@stoink,
Vervelend dat je nog geen reactie op de door jou toegestuurde specificatie hebt ontvangen. Ik zoek graag uit waarom dit nog niet is gebeurd, graag ontvang ik in een privébericht jouw postcode, huisnummer en 06-nummer. Na ontvangst ga ik voor jou aan de slag en zal ik jou verder informeren.
Jeroen
Vervelend dat je nog geen reactie op de door jou toegestuurde specificatie hebt ontvangen. Ik zoek graag uit waarom dit nog niet is gebeurd, graag ontvang ik in een privébericht jouw postcode, huisnummer en 06-nummer. Na ontvangst ga ik voor jou aan de slag en zal ik jou verder informeren.
Jeroen