crazyme schreef:
Hoewel het opgelost is, is het nog maar de vraag of Telfort de schuldige is. Grote kans dat er wel een opzeggingsbericht naar KPN is gegaan, maar dat
KPN daar niets of maar half iets mee heeft gedaan.
Hallo crazyme,
Er was toentertijd helaas sprake van een storing met de overstapservice. KPN heeft geen opzegging ontvangen waardoor het abonnement dus ook niet is stopgezet. KPN treft hierin geen blaam en Telfort neemt de volledige verantwoordelijkheid.
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum Team)
Laatst gewijzigd door Telfort webcare op 20 dec 2016 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
absent schreef:Maar als Telfort de volledige verantwoordelijkheid neemt...dan hebben ze dus wel alle dubbele kosten vergoed...ipv een beperkte periode...
Voor zover hun verantwoordelijkheid in alle redelijkheid strekt.
alfatrion schreef:Dan moet Telfort wel aannemelijk kunnen maken dat dit bericht bij KPN is binnengekomen.
Voorzover ik weet biedt de nieuwe provider (Telfort) de 'overstapservice' aan. Dat zou inhouden dat Telfort tegenover opa verantwoordelijk is voor de gehele schade. Ik zie trouwens dat Telfort Webcare 20 dec 2016 13:23 dit erkent. Het is aan Telfort of/hoe zij die wil verhalen op KPN.