LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELFORT internet + telefoon slechtste service ooit!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
PJB

TELFORT internet + telefoon slechtste service ooit!

Ongelezen bericht door PJB »

Bericht van telfort gebruiker uit overschild!

Hierbij hoop ik dat telfort dit leest en direct onze aansluiting activeerd. Wij hebben 2 aansluitingen namelijk 1 in onze winkel en 1 prive. Onze aansluiting in de winkel diende opgeheven te worden. Nu hebben ze onze huis aansluiting afgesloten en de winkel is gesloten dus hebben we helemaal geen internet + tel. meer.
Ik heb een duidelijke afspraak gemaakt met telfort, een brief voor opzeggen gestuurd en nog een email. Nu hebben ze de heleboel verneukt en zitten wij zonder internet + tel. LEKKERE SUKKELS ZIJN HET !! ik hoop dat er meer mensen een klacht indienen tegen deze wan presteerders. De mensen die ik gesproken heb bij telfort komen ook niet boven de 80IQ en kunnen niet het verschil tussen 2 verschillende postcodes lezen.

Nu moeten wij 3 weken wachten totdat wij MISSCHIEN weer alles terug hebben. Echt belachelijk! ze zeggen dat ze niets kunnen doen en dat je gewoon weer in de wachtrij kunt staan voor de aansluiting.

Laten we hopen dat ze OOOOOOOIT opgeleid personeel in dienst nemen.

Zijn er meer mensen met dit soort problemen bij Telfort?

dhc

Re: TELFORT internet + telefoon slechtste service ooit!

Ongelezen bericht door dhc »

Op de klacht ga ik niet inhoudelijk in, maar als je tegenover Telfort dezelfde taal gebruikt als hier kan ik me wel voorstellen dat je even moet wachten....

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Ik kan opleveringen wel versnellen.
Graag ontvang ik beide postcodes en huisnummers per PB.

Hugo

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Gegevens ontvangen. Ik heb de bedenktijd bij ons nu verwijderd. Order loopt nu (geautomatiseerd) door naar KPN. Morgen is de initiële opleverdatum bekend. Maandag kunnen wij dan met KPN contact opnemen om die datum te vervroegen. Vanaf dat moment wordt er doorgaans binnen 2 werkdagen opgeleverd.

Hugo

PJB

Beste Hugo,

Mocht je dit voor elkaar krijgen, dan ben ik en de fam. je zeer dankbaar!

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Contact opgenomen met KPN, de oplevering staat nu gepland voor morgen, 18 mei.

Hugo

PJB

Beste Hugo, het zou mooi zijn als alles vandaag weer zou werken. Je hoort van mij als het inderdaad zo is. Thanx

Nu: 16:53uur maar nog geen internet en tel. Zal me benieuwen of het zoals aangegven vandaag nog actief is. Nog geen officieel bericht ontvangen van telfort dus ik wacht maar weer ff af.

bijls004

Ongelezen bericht door bijls004 »

Op deze manier hoop ik dan ook maar dat mijn probleem opgelost gaat worden.

Sinds december zit ik bij Telfort voor Internet. Alles goed en wel totdat mijn verbinding eruit ging. Van alles geprobeerd, monteur langsgweest, probleem 3 dagen opgelost. Daarna werd de verbinding steeds minder. Nieuwe router gekregen, dit heeft niets geholpen. Het signaal valt na 2 seconden steeds weg. DSL lampje gaat branden, vervolgens het internet lampje, en dan allebei uit.
Ik heb het maar weer gemeld aan Telfort waarop ik de bedroevende volgende reactie krijg:

Ik zie in ons systeem dat er nog een melding voor u openstaat. Deze is aangemaakt op 28-04-2010 en deze bijgewerkt met de informatie die verstrekt heeft. Dit word verder opgepakt en hoop dat dit snel opgelost word.

Wat moet ik hiermee!!!

Morgen ga ik juridisch advies inwinnen om te kijken wat ik tegen Telfort kan doen. Ze hebben niet het fatsoen om mij terug te bellen of serieus met een oplossing te komen. Het lijkt mij vrij duidelijk dat er iets misgaat buiten mijn huis. Allereerst zal ik Telfort's incasso's stoppen daar ik 30 euro aan kosten heb gemaakt om naar hun ( service) nummer te bellen. Op dit nummer wordt je soms ook vrolijk na 8 minuten eruit gegooid waarop je het hele verhaal opnieuw mag doen.

Dus, Telfort Webcare team, als u het fatsoen hebt komt u met een oplossing en wordt ik hier over gebeld of gemaild!!!

Mijn mail-adres is: [email protected]

Telfort webcare
verified
Contacteer:

@PJB,

Sinds 18-05-'10 18:48 is uw DSL verbinding weer in de lucht. Momenteel is men bezig uw telefonie te herporteren en dan bent u weer helemaal terug.

@bijls004,

Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer per PB.

Hugo

Telfort webcare
verified
Contacteer:

@PJB,

Telefonie is inmiddels ook weer helemaal opgeleverd, staat alleen nog niet ingelogd op uw modem.
Per PB ontvang ik graag een 06 nummer om dit met u op afstand te kunnen activeren.

Hugo

Golamun

Ongelezen bericht door Golamun »

Helemaal mee eens, wij hebben ook problemen bij Telfort met vet verlengen/beëindigen van abonnement. Er wordt geen bericht gestuurd dat abonnement voor het volle pond in rekening wordt gebracht. Men vindt het niet nodig om hun klanten op de hoogte te houden. Wettelijk is het vastgelegd dat per mei 2009 lopende contraten-abonnementen niet stilzwijgend verlengd mag worden. Men hoort schriftelijk de klant ervan op de hoogte te stellen. Helaas weet Telfort hier niets van. Als je belt kunnen ze niets vinden van achterstand e.d. Wel kunnen ze mijn vader voor €16,99 uit handen geven aan een incassobureau, waardoor hij nu voor dit bedrag BKR geregistreerd staat.

Na diverse telefoontje gepleegd te hebben met Telfort en brieven geschreven te hebben vinden ze het bij Telfort niet nodig om deze te beantwoorden.
Heel jammer, wordt dus in de toekomst geen abonnementen meer via Telfort

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je hier na geen reactie een nieuw bericht plaatste is de kans dat Webcare het wel snel en goed op zal lossen...
Dus plaats niet hier onder maar een nieuwe klacht.

Gesloten