LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort klantenservice slecht bereikbaar
Telfort klantenservice slecht bereikbaar
In Augustus 2012,heb ik een nieuw abonnement(internet en interactieve tv) afgesloten,en die ging per 1 Oktober 2012 in.
Vele malen geprobeerd,de klantenservice te bereiken,sta constant in de wacht(10 cent per minuut)en bel ook nog eens mobiel.
Ik vindt wachttijden van 15 min veel te lang,en heb geprobeerd meerdere malen op verschillende tijdstippen te bellen,maar helaas hetzelfde resultaat.
Verder had ik in het afgesloten abonnement 2 maanden gratis het HBO pakket en 3 maanden het Pluspakket gratis.
Het HBO pakket hebben wij helaas er niet bij,wat ik er wel graag bij wil hebben voor de 2 maanden.
Helaas lukt het niet via Telfort(klantenservice)en op email reageren ze ook niet.
Dit is echt niet een heeeeel mooi begin,voor een nieuwe klant
Vele malen geprobeerd,de klantenservice te bereiken,sta constant in de wacht(10 cent per minuut)en bel ook nog eens mobiel.
Ik vindt wachttijden van 15 min veel te lang,en heb geprobeerd meerdere malen op verschillende tijdstippen te bellen,maar helaas hetzelfde resultaat.
Verder had ik in het afgesloten abonnement 2 maanden gratis het HBO pakket en 3 maanden het Pluspakket gratis.
Het HBO pakket hebben wij helaas er niet bij,wat ik er wel graag bij wil hebben voor de 2 maanden.
Helaas lukt het niet via Telfort(klantenservice)en op email reageren ze ook niet.
Dit is echt niet een heeeeel mooi begin,voor een nieuwe klant
-
- verified
- Contacteer:
Re: Telfort klantenservice slecht bereikbaar
Jammer om te zien dat u problemen ervaart met uw nieuwe abonnement. Graag zoek ik voor u uit wat er precies aan de hand is. In een privebericht kunt u uw postcode, huisnummer en 06-nummer kenbaar maken.
Hugo
Hugo
-
- verified
- Contacteer:
@gamelady,
Ik heb uw gegevens ontvangen. Het Plus-pakket heeft u al sinds de oplevering, dus die 3 maanden gratis actie daarvoor loopt goed. U had nog geen HBO-pakket en de 2 maanden gratis actie daarvoor is ondertussen verlopen. Ik heb het HBO-pakket nu alsnog voor u aangevraagd, dit is binnen een uur actief. Ik crediteer u 2x €15 voor HBO en €15 voor de gemaakte telefoonkosten naar onze klantenservice. Deze €45 wordt verrekend met de factuur aan het einde van deze maand. Het HBO-pakket is per maand opzegbaar, maar dit gaat niet automatisch na de 2 bovengenoemde maanden.
Uw verbinding ziet er verder keurig uit!
Hugo
Ik heb uw gegevens ontvangen. Het Plus-pakket heeft u al sinds de oplevering, dus die 3 maanden gratis actie daarvoor loopt goed. U had nog geen HBO-pakket en de 2 maanden gratis actie daarvoor is ondertussen verlopen. Ik heb het HBO-pakket nu alsnog voor u aangevraagd, dit is binnen een uur actief. Ik crediteer u 2x €15 voor HBO en €15 voor de gemaakte telefoonkosten naar onze klantenservice. Deze €45 wordt verrekend met de factuur aan het einde van deze maand. Het HBO-pakket is per maand opzegbaar, maar dit gaat niet automatisch na de 2 bovengenoemde maanden.
Uw verbinding ziet er verder keurig uit!
Hugo
@Hugo,
Geweldig nieuws,dat is pas een goede afhandeling
Ook het HBO pakket werkt prima.
Bedankt voor je inzet
Gr Gamelady
Geweldig nieuws,dat is pas een goede afhandeling
Ook het HBO pakket werkt prima.
Bedankt voor je inzet
Gr Gamelady
-
- verified
- Contacteer:
Heel graag gedaan!
Hugo
Hugo
Wat een drama dat Telfort! Nu al spijt van het afgesloten contract voor mijn moeder van 77! Zij zit nu al sinds afgelopen donderdag zonder telefoon. Probeer nu al dagen Telfort telefonisch te bereiken maar dat is volgens mij onmogelijk. Heb verschillende tijden geprobeerd maar helaas ,,alle medewerkers zijn nog steeds in gesprek,,. Misschien moeten ze dit ook maar door Guidion Telecom laten afhandelen want daar werkt het perfect! Voor een nieuwe klant is dit een slecht begin!
Caesaryob schreef:Wat een drama dat Telfort! Nu al spijt van het afgesloten contract voor mijn moeder van 77! Zij zit nu al sinds afgelopen donderdag zonder telefoon. Probeer nu al dagen Telfort telefonisch te bereiken maar dat is volgens mij onmogelijk. Heb verschillende tijden geprobeerd maar helaas ,,alle medewerkers zijn nog steeds in gesprek,,. Misschien moeten ze dit ook maar door Guidion Telecom laten afhandelen want daar werkt het perfect! Voor een nieuwe klant is dit een slecht begin!
Als je het bericht van Hugo hierboven leest, kan je een pb sturen .
-
- verified
- Contacteer:
Jammer dat de oplevering niet volgens verwachting verloopt. Betreft het een nummerportering? Die kan namelijk pas starten nadat de verbinding is opgeleverd en dat kan een aantal dagen duren. Graag ontvang ik de postcode en het huisnummer van uw moeder in een privebericht zodat ik de aansluiting kan onderzoeken. Mijn excuses voor het ongemak!Caesaryob schreef:Wat een drama dat Telfort! Nu al spijt van het afgesloten contract voor mijn moeder van 77! Zij zit nu al sinds afgelopen donderdag zonder telefoon. Probeer nu al dagen Telfort telefonisch te bereiken maar dat is volgens mij onmogelijk. Heb verschillende tijden geprobeerd maar helaas ,,alle medewerkers zijn nog steeds in gesprek,,. Misschien moeten ze dit ook maar door Guidion Telecom laten afhandelen want daar werkt het perfect! Voor een nieuwe klant is dit een slecht begin!
Hugo
Nou ik heb precies hetzelfde! probeer nu al een aantal dagen telfort te bereiken, mail/forum/telefoon.
Maar helaas ..... wel contact gehad met iemand, maar die zei: ik moet je toch verzoeken om de klantenservice te bellen voor deze vragen. Wat ik net 15 min. geprobeerd had voor 10 cent per min.!!
Met telfort is afgesproken dat de opleverdatum aan zou sluiten bij de beëindiging van de huidige leverancier. Nu kloppen deze data's niet?! Zitten we straks een aantal dagen zonder internet en tv. foutje kan.. maar nu ik ze niet kan bereiken.... teleurgesteld
Maar helaas ..... wel contact gehad met iemand, maar die zei: ik moet je toch verzoeken om de klantenservice te bellen voor deze vragen. Wat ik net 15 min. geprobeerd had voor 10 cent per min.!!
Met telfort is afgesproken dat de opleverdatum aan zou sluiten bij de beëindiging van de huidige leverancier. Nu kloppen deze data's niet?! Zitten we straks een aantal dagen zonder internet en tv. foutje kan.. maar nu ik ze niet kan bereiken.... teleurgesteld