Afgelopen maandag geen telefoon en internetverbinding meer. Dinsdag Telfort klantenservice gebeld. Blijkt dat we (zonder dat we het zelf weten) van internetprovider zijn veranderd en dus afgesloten zijn. Het zou 10 werkdagen duren om ons weer aan te sluiten op internet.
Vandaag gebeld door Telfort dat we maandag weer internetverbinding hebben. En hoe zit het dan met vast bellen? Die mevrouw van Telfort zei dat we sinds januari jl. geen telefoon via Telfort meer hebben.
???????????????????????
Erg vreemd allemaal.
1) we zijn niet overgestapt naar een andere provider
2) we betalen netjes ons abonnement
3) we hadden gewoon een telefoonverbinding tot maandag jl.
Snapt u er nog iets van? Heeft iemand ook deze ervaring? Zou iemand weten wat er gebeurd kan zijn?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort sluit onterecht af
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
Re: Telfort sluit onterecht af
Het komt wel eens voor dat iemand anders een fout heeft gemaakt in een aanvraag en daarbij een onjuiste postcode of huisnummer gebruikt.
Deze zogenaamde telco-telco migraties kunnen wij niet tegenhouden, dit is bij wet geregeld.
Het signaal wordt dan overgenomen maar zonder zelf een opzegging te doen loopt uw abonnement bij ons administratief nog door.
Als deze overname onterecht is kunnen we het uiteraard wel gewoon voor u corrigeren. Hier lijken de eerste stappen nu al voor gezet te zijn.
Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer in een privebericht om uit te zoeken wat de status is van de her-aansluiting van het signaal en uw telefoonnummer.
Hugo
Deze zogenaamde telco-telco migraties kunnen wij niet tegenhouden, dit is bij wet geregeld.
Het signaal wordt dan overgenomen maar zonder zelf een opzegging te doen loopt uw abonnement bij ons administratief nog door.
Als deze overname onterecht is kunnen we het uiteraard wel gewoon voor u corrigeren. Hier lijken de eerste stappen nu al voor gezet te zijn.
Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer in een privebericht om uit te zoeken wat de status is van de her-aansluiting van het signaal en uw telefoonnummer.
Hugo
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
Gegevens ontvangen. Het internetsignaal is inmiddels weer opgeleverd en de modem is verbonden. Als u de pagina http://connect.adslvandaag.nl opent krijgt u de activatiepagina te zien, waarmee u het signaal kunt activeren.
Het telefoonnummer is ook opgeheven, maar wordt zo snel mogelijk opnieuw geactiveerd.
Wouter
Het telefoonnummer is ook opgeheven, maar wordt zo snel mogelijk opnieuw geactiveerd.
Wouter
Geachte telfort webcare,
Iinmiddels is alles na 5 weken weer aangesloten..... na vele telefoontjes over en weer....
Er is mij toegezegd door 1 van uw 2elijns medewerkers dat ik de gemaakte belkosten kan declareren middels een te downloaden formulier op de telfort website.
Ik kan dit formulier echter niet vinden. Ik zou het op prijs stellen als u mij de link hiervan kan geven of mij dit formulier mailt.
Alvast bedankt.
Iinmiddels is alles na 5 weken weer aangesloten..... na vele telefoontjes over en weer....
Er is mij toegezegd door 1 van uw 2elijns medewerkers dat ik de gemaakte belkosten kan declareren middels een te downloaden formulier op de telfort website.
Ik kan dit formulier echter niet vinden. Ik zou het op prijs stellen als u mij de link hiervan kan geven of mij dit formulier mailt.
Alvast bedankt.
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
Er staat geen declaratieformulier op onze website, vreemd dat de medewerker u dit verteld heeft. Wel zal ik 30 euro crediteren, dit wordt met de volgende factuur verrekend.
Ik hoop dat de verbinding nu goed blijft werken
Wouter
Ik hoop dat de verbinding nu goed blijft werken
Wouter