In het verleden heb ik een internet abonnement gehad bij Scarlet, dit abonnement heb ik opgezegd in 2010 - op een of andere manier heeft Telfort deze account overgenomen en wordt er ieder jaar een bedrag van 49,... afgeschreven.(ikzelf heb nooit een contract met Telfort gehad)
Ik bel ieder jaar weer naar Telfort en stuur telkens een brief, maar ze blijven het bedrag automatisch afschrijven. / vervolgens annuleer ik het bedrag bij de bank / en vervolgens krijg ik doodleuk weer een aanmaning. Ook dit jaar weer het geval.
Als ik bel voor deze afschrijving dan is er niemand die weet wat het bedrag inhoud en na heel lang zoeken zeggen ze...... O ja dat is een oude internet aansluiting..... nu 3 jaar verder is het probleem nog steeds niet opgelost en ben ik al 150,00 kwijt aan een service waar ik al jaren geen gebruik meer van maakt.
Ik wordt telkens te woord gestaan met de belofte dit direct op te lossen maar ook nu is dit weer een valse belofte.
Is er misschien iemand die hier ervaring mee heeft... ik wordt er radeloos van........
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort terror
Re: Telfort terror
ben ik al 150,00 kwijt aan een service
Je storneert het bedrag toch? Dan ben je het toch niet kwijt?
Je storneert het bedrag toch? Dan ben je het toch niet kwijt?