LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort / Tiscalie

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Wouz

Telfort / Tiscalie

Ongelezen bericht door Wouz »

Ben van 2000 tot 2004 internet.abonnee geweest van Tiscali,
brief ontvangen dat KPN/Planet abonne's overnam of je wilde of niet,
krijg mijn internet via Planet.(vanaf 2004 via Planet/KPN
Tot zover oke.
Maar nu 2008 krijg ik een incasso van Telfort die Tiscalie heeft overgenomen, deze club meent 3 euro p/m te mogen incasseren omdat ik zg anti virus scanner abonnement zou hebben?
Bij Tiscalie was dit gratis, maar tiscali heeft mij door verkocht aan KPN/Planet. Heb dus nooit iets met Telfort te maken gehad, na veel duur bellen kreeg ik te horen dat ik in moest loggen om deze betraalde dienst uit te zetten? Kan niet inloggen omdat ik nimmer Telfort abonnee ben geweest! Inmiddels dreigt men mijn Kpn aansluiting te staken! Op mijn aangetekende brieven nimmer iets vernomen! Nu hebben ze interim justitia op mij afgestuurd, incasso is nu 55 euro, op mijn brieven word niet gereageerd, maar men pleegt wel vervelende telefoontjes Wat hieraan te doen?

Bob Schurkjens

Re: Telfort / Tiscalie

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Een uitgelezen kans om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie. Heel verstandig dat je een aangetekende brief hebt verstuurd. In elk geval niet betalen aan Intrum Justitia. Heeft niets met justitie te maken maar is een intimidatieclub die probeert geld los te peuteren in opdracht van KPN.

Geschillencommissie Electronische Communicatiediensten, www.sgc.nl

Vergeet niet om minimaal 50 euro schadevergoeding te vragen voor de tijd en moeite die je in deze kwestie hebt moeten steken. Die krijg je namelijk ook vergoed weet ik uit ervaring.

Zelf kreeg ik binnen 1 week een schikkingsvoorstel van KPN na indiening geschil bij SGC.

De mensen die bij KPN de SGC geschillen behandelen zijn de heer Visser, Consultant klantenreacties KPN Contact, Telefoonnummer 070-3437628. Degene die belt om tot een schikking te komen vóórdat SGC het geschil in behandeling neemt is de heer Van den Burg, 020-4847076

Als je geen zin hebt om een geschil in te dienen kun je misschien deze personen nog benaderen. Klantenservice van KPN bellen is volslagen zinloos en érg duur.

Wouz

Re: Telfort / Tiscalie

Ongelezen bericht door Wouz »

Dank voor je verwijzing!
Ga dit doen!

Gesloten