LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort USB-modem + Internet Unlimited

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Rich329

Telfort USB-modem + Internet Unlimited

Ongelezen bericht door Rich329 »

Via de Phonehouse heb ik een USB-modem gekocht i.c.m. een Internet Unlimited abbonnement. Bij Telfort staat dit abonnement op een "bel 60 minuten" abonnement.
Ik ben nu al 6 weken bezig om dit omgezet te krijgen en intussen heb ik een rekening van 2000 Euro, omdat ik geinternet heb (verbruik 800mb) in de maand oktober.
Ik heb dat ding toch gekocht om te internetten. Niet om te bellen.
Mijn eerste verzoek om het abbonnement om te zetten was afgewezen, terwijl ik gewoon een contract heb waarop staat dat het "internet unlimited" moet zijn. Nu sinds vorige week, na inschakeling van de Phonehouse winkel is het dossier weer geopend. Nu weer een week verder en in totaal dus 6 weken verder ben ik nog niets opgeschoten.
Het is blijkbaar wel erg moeilijk daar bij Telfort.

Ik weet dat de Telfort USB-modem enkele weken geleden in de uitzending is geweest, maar dat ging over de snelheid.

Heeft iemand ervaring met een dusdanig probleem?

aldeiadamata

Re: Telfort USB-modem + Internet Unlimited

Ongelezen bericht door aldeiadamata »

Hallo,

Helaas is mij precies hetzelfde overkomen, eerst een rekening van 311,00 euro en daarna een rekening van 2024,00 euro. Telfort verdomt het on mijn abbonement over te zetten zoals het moet zijn, gewoon 29,95 per maand voor onbeperkt internet.

DIT IS PURE DIEFSTAL en heeft mij tijdens mijn vakantie in het buitenland in financiele problemen gebrach ik kon namelijk geheel onverwacht niet meer pinnen.
Ieder normaal denkend mens (behalve Telfort) begrijpt toch dat je niet voor 2300,00 euro gaat internetten als het ook kan voor 29,95 per maand.

Deze reactie plaats ik in de bobliotheek want ze hebben me inmiddels afgesneden omdat ik mijn rekening van 2024,00 euro niet wil betalen (gek he????) terwijl ik al 311,00 euro tegoed had en volgens afspraak eerder gemaakt de eerste tien maanden niets hoefde te betalen.

Tros Radar HELP!!!!!!!!!!!!!!!!
vriendelijke groet Gerard

BBCS
Contacteer:

Re: Telfort USB-modem + Internet Unlimited

Ongelezen bericht door BBCS »

USB-modems. Die dingen zouden verboden moeten worden.

Daarnaast is er vaak spraken van tijdsurfen.

Je surft dan met tijdtikken.

En dan kloppen die hoge bedragen wel.

Onbeperkt internetten wilt dus niet automatisch zeggen dat je onbeperkt internet voor een vast bedrag.

Onbeperkt internetten wilt zeggen dat er geen tijdlimiet aan een surfsessie zit.

Als ik hier de problemen lees, dan zou ik als ik jullie was maar eens gaan informeren welke abovorm jullie nu werkelijk hebben.

Gesloten