LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort: wegens rijkdom gesloten

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gosse Ongemak

Telfort: wegens rijkdom gesloten

Ongelezen bericht door Gosse Ongemak »

Ik ontving via de brievenbus een aanbod om over te stappen op Telfort met een alles-in-één-pakket; internet-tv-telefoon.
Het aanbod sprak mij aan, mijn bestaande contract was direct opzegbaar, en om nog enkele vragen beantwoord te krijgen wilde ik mij telefonisch aanmelden.
De eerste poging tot contact heb ik na vijf minuten in de wacht te hebben gestaan maar afgebroken. De tweede poging, op een werkdag om 18.30 uur, liep spaak op de mededeling dat men tot 21.00 uur bereikbaar was en ik later maar eens terug moest bellen. Wegens rijkdom voortijdig gesloten?
Als men nieuwe klanten al zo behandelt dan krijg ik geen goed gevoel bij het eventueel oplossen van problemen voor bestaande klanten. Ik heb dus afgezien van mijn aanmelding als klant bij dit bedrijf.

ciske

Re: Telfort: wegens rijkdom gesloten

Ongelezen bericht door ciske »

Ik heb dus afgezien van mijn aanmelding als klant bij dit bedrijf.
Zeer verstandig, providers genoeg.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ciske schreef:
Ik heb dus afgezien van mijn aanmelding als klant bij dit bedrijf.
Zeer verstandig, providers genoeg.
Maar dat zijn volgens veel mensen op dit forum ook oplichters. Zoals ze alle bedrijven oplichters vinden..... (behalve die waar ze zelf werken natuurlijk).

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

GJvdZ schreef:
Maar dat zijn volgens veel mensen op dit forum ook oplichters. Zoals ze alle bedrijven oplichters vinden..... (behalve die waar ze zelf werken natuurlijk).

Ik heb waarschijnlijk iets gemist, ik weet dat RR en Fay iets met providers hebben , maar alsnog , Telfort moet je met een grote boog omheen.

Gesloten